pc-game branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

theblackrose

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2006
Als je een computerspel wilt branden, mag je dan een gewone cd-rom gebruiken of moet het een dvd zijn?

Welkom op Helpmij.:)

Het hangt van het spel af en de grote daarvan.
De huidige spellen(lees moderne) staan veelal op DVD, maar de ouder of kleinere spellen staan op cd-rom.

Het is Need For Speed Underground 2 en 677 MB groot. Is het mogelijk om het op een gewone cd-rom met voldoende opslagruimte te zetten?

Need for Speed Underground 2 zijn 2 cd's voor zover ik weet. Heb hier zelf een backup daarvan liggen.

Die jij aangeeft moet op een 700mb cd-rom passen.

crash zei:
NFSU zijn 2 cd's voor zover ik weet. Heb hier zelf een backup daarvan liggen.

Ja dat is zo. Maar ze zijn beide kleiner dan 700 MB en ik heb cd-roms van die grootte. Volgens jullie moet het dus lukken zonder dvd?

Ik brand alle Image bestanden met Alcohol120% het moet niet persé, maar Alcohol120% kan vrijwel met alle Image bestanden overweg.

De game kun je op gewone CD-R branden.:)

crash zei:
Ik brand alle Image bestanden met Alcohol120% het moet niet persé, maar Alcohol120% kan vrijwel met alle Image bestanden overweg.

De game kun je op gewone CD-R branden.:)

ik zou eerder isobuster proberen:thumb: , zeker wanneer je niet echt thuis bent inzake het branden van iso's of images of eender welk bestand.
en waarom niet de goeie ouwe nero gebruiken

ps: ik zou dergelijke vragen niet meteen posten (het werkt illegaal kopieren nogal in de hand:confused: )

en de game kan makkelijk op 2 cd roms

ISObuster is om een image uit te pakken. Waarom een extra handeling, terwijl image branden net zo makkelijk of mischien wel makkelijker is? Je weet dan ook dat je een exacte kopie hebt. Nero kan niet altijd met elke image bestand overweg.

ah, nuja:o . ook goed. ik gaf gewoon enkele tips
mijn excuses als die niet meteen juist blijken te zijn

ps: ik heb hier gisteren ook nog iets gepost over oblivion, mss weet u een antwoord op mijn vraag:)

groeten,

Geen probleem hoor verder. ik gaf weer tips op jou tips.:)

Laatst bewerkt:
1)tuurlijk geraakt de game op 2cd's
2)geen cd's verspillen als je een harde schijf met grote capaciteit en/of externe harde schijf hebt dan moet je ze gewoon mounten in virtuele drives die je kan creeeren met daemon tool,alchohol120%,powerISO,...
als je daarna wil spelen kan je ofwel een no-cd crack gebruiken(de game file vna de crack die je hebt gedowned kopieeren naar de install directory of als je dat niet vertrouwd(alhoewel je dat wel moet vertrouwen:D kan je gewoon simpelweg de playdisc mounten elke keer maar soms werkt dit niet de no-cd crack staat ook meestal op de cd meestal in de map crack of patch)

Wat is het verschil eigenlijk? zou ik wel willen weten ik ben namenlijk ook bezig met een game, Isiom.

@TheNeonator: Welkom op Helpmij..:thumb:

Gaarne zelf een vraag maken in juiste sectie. Dit topic is uit 2006 en derhalve niet actueel meer en mag dus met rust gelaten worden.

Succes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan