PC game verkocht, vreemd probleem bij de koper...

Status
Niet open voor verdere reacties.

M2M3

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2012
Berichten
27
Hallo,

Twee maanden geleden heb ik het spel Far Cry 3 gekocht voor de PC.
Zag er allemaal beeldschoon uit maar het was toch niet helemaal mijn soort game.
Ik heb het spel 2 dagen later op marktplaats gezet, verkocht en verzonden.

De koper gaf aan dat hij het spel niet kon installeren middels Uplay PC.
Ik heb mijn email adres en wachtwoord doorgestuurd zodat hij daarmee toch het spel kon spelen en eventueel de gegevens kon aanpassen.
Nu, anderhalve maand na datum, krijg ik een mail.
Het is niet gelukt, het spel kan maar een keer worden geïnstalleerd en "dat heb jij al gedaan waardoor ik niets meer heb aan het spel".
De koper wilt zijn geld terug.

Heb ik te maken met een gladiool die het spel heeft uitgespeeld en daarom na bijna 2 maanden zijn geld terug wilt?
Of is het zo dat het spel maar 1 keer te installeren is middels Uplay PC?

Advies is zeer welkom!

Groetjes,

M2M3
 
Hoi,

Ik wil hem geen gladiool noemen maar hier zou ik niet mee eens gaan als hij hem niet kon spelen had hij zich al veel eerder zich gemeld bij je denk ik zo.
 
heb farcry 3 van een vriend, speel er gewoon zo mee (wel zijn mail/w8woord). Denk idd dat hij het spel uit heeft ;)

uPlay kan je wat vergelijken met steam, je kan geen steam games versturen/verkopen aan iemand anders. Je moet echt je hele
account geven. Maar je kan gewoon op elke pc Steam zetten met jou account, hetzelfde geld voor uPlay.

PS: Kon het niet direct vinden, maar dacht dat je een profiel van Ubisoft Online kon zien op het web, en wanneer de laatste keer was dat deze online was.
(kan me vergissen)

gr,
Maxim
 
Bedankt voor de info.
Ik zal 'm eens mailen... :rolleyes:

Groeten,

M2M3 :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe dan ook: als je 2 maanden later pas gaat klagen, dan heb je je recht op enige vorm van garantie toch wel verloren (niet dat je garantie hebt bij een particuliere verkoop).
 
Kon het niet direct vinden, maar dacht dat je een profiel van Ubisoft Online kon zien op het web, en wanneer de laatste keer was dat deze online was.
(kan me vergissen)


Ik heb toegang tot Uplay met de logins.
Heb jij een idee waar ik kan zien wanneer hij heeft gespeeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan