PC gamen op mijn TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

FullHDre

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2011
Berichten
2
Goedemiddag allemaal,

Heb nu al verschillende problemen weten op te lossen dankzij dit forum, maar voor mijn huidige vraag heb ik geen oplossing zien staan (wellicht gemist, if so: mijn excuses).

Het probleem in kwestie:
Ik gebruik mijn PC om te gamen en wil dit ervoor zorgen dat ik mijn Bravia FullHD tv hiervoor kan gebruiken. Het gaat mij dus niet om video's etc te bekijken via mijn tv, want dit is me al gelukt via mn Bravia (en PS3 werkt het ook prima mee).

Echter gewoon het beeld 1 op 1 overzetten van mn pc monitor naar mn tv is me nog niet gelukt. Nu heb ik gezien dat ik hier een DVI - HDMI kabel voor kan kopen, alleen zou ik dan minimaal 10 meter moeten hebben. Dit is voor mij niet wenselijk, dus het liefste vind ik een draadloze optie.

Wat dien ik te kopen als ik mijn tv monitor 1 op 1 gelijk wil hebben met mn pc monitor?

Bij voorbaat dank! :)
 
beeld draadloos lijkt mij nou niet een super oplossing voor gamen!
maar goed jij moet het weten
is dit wat?
 
Allereerst bedankt voor je reactie!

Nou in principe wil ik draadloos, zodat ik geen gezeik met allerlei lange kabels heb.

Maar ik ben echt een leek op dit gebied.

Jij raadt het af om het draadloos te doen, is de kwaliteit echt merkbaar slechter of waarom raad je dit af?

Nogmaals bedankt!

Edit: Heb net het filmpje nog eens goed bekeken en zag meteen de kink in de "draadloze" kabel: Je kan max maar 720p halen via deze wireless.
Daarvoor heb ik of course geen 1080p voor in huis gehaald he?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan