pc games

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Okey, sinds 3 jaar kan er eindelijk games op mijn Pc kunnen woorden gespeeld.

Omdat er al zovéél PC games zijn vraag ik aan jullie of jullie paar leuke spellen willen noemen, het hun gerne en misschien ff een kort beschrijving van het spel.

Ik hou van alle gerne's ik zoek gewoon een leuk en verslavend spel, voor niet al te duur (in de winkel, voor 20,- of minder)

Hoor het wel :D

GrtZ

Misschien handig om erbij te zeggen wat de spec's van je pc zijn? Hebben we een beetje een richtlijn. ;)

cpu: AMD 2500+
ram: 512 DDR-RAM
gpu: ATI Radeon 9600

C&C generals, strategie, zeer mooi grafisch spel
Need For Speed Underground, race spel, zeer mooi
Fifa 2004, voetbal

thx he! zit wel wat tussen, hou hetin mijn achterhoofd

counterstrike zeer goed spel!
nr.1 over de hele wereld online gespeeld

T._de_vries

Nee klopt, gratis als je ze download :)
ik geef alleen aan dat dat leuke spellen zijn... mocht hij/zij die ergens tegen komen..... snappie ?

Agja, dan ken ik er ook nog wel meer hoor...

Half-Life 2
Soldiers: Heroes of WW II
Far Cry
Unreal Tournament 2004

Zijn allemaal top-games! Anders moet je even wachten totdat ze goedkoper worden.. (paar maandjes :p)

En ja, downloaden is het inderdaad gratis, maar daar mogen we het hier niet over hebben... ;)

Geplaatst door T._de_vries
Agja, dan ken ik er ook nog wel meer hoor...

Half-Life 2
Soldiers: Heroes of WW II
Far Cry
Unreal Tournament 2004

Zijn allemaal top-games! Anders moet je even wachten totdat ze goedkoper worden.. (paar maandjes :p)

En ja, downloaden is het inderdaad gratis, maar daar mogen we het hier niet over hebben... ;)

HL2 is nog niet uit, maar denken jullie dat ik hem kan draaien?

Zolang je het via torrents doet volgens mij wel, dan mag je het er wel over hebben toch?

Geplaatst door WinME

HL2 is nog niet uit, maar denken jullie dat ik hem kan draaien?

Denk dat je hem wel kan draaien hoor. Ik ben alleen bang dat ie het niet op de volle kwaliteit trekt...:rolleyes:

Mja, je mag het er wel een beetje overhebben denk ik, maar je mag geen links e.d. geven. (nu maar weer back to the topic)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan