Pc gebouwt beeldscherm start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

acci

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
164
Hallo allemaal

Ik heb ben net klaar met in elkaar zetten van een pc.
specificatie's:
Pentium 4 2,8ghz
1gb ddr2 667mhz (1 kaart en heb 2 sloten)
moederbord: http://www.computer-land.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00582688
cd/dvd rw
250gb hd WD sata

Coolermaster kast met 2 coolers (120mm centraal en 80mm voor hd (naast hd))en universal coolermaster processor cooler (hyper tx2)

Waarschijnlijk heb ik alles goed ginstaleerd alleen had ik een klein probleempje met de front stuff(Audio, USB, Power switch, Power LED, Reset switch, HD LED) (power led en switch knop werken niet ik doe precies wat er staat maar komt er niks van in)
en er zit een vga op de moederbord.

Maar nu ik mijn beeldscherm aansluit op mijn nieuwe pc reageert mij beeldscherm niet.
Ik heb hem een paar keer aan en uit gedaan (bijde) maar geen resultaat en ook de voeding enzo eruit getrokken lukte ook allemaal niet. Toen heb ik een wat oudere videokaart van me erin gedaan Geforce FX5200 maar bij die had ik het gevoel al dat die het niet deed. Maar de beeldscherm greageerde ook niet op die.

ik weet echt niet waar het probleem aan ligt (denk de VGA onboard het niet doet maar hij is splinter nieuw en ben ook netjes te werk gegaan.)
Zal het probleem verholpe worden als ik een nieuwe videokaart? in doe aub help mij!!
 
Laatst bewerkt:
gaan de fans wel draaiden ?

ik denk toch dat je fout in de aasluting zit voor power en reset
draai deze anders een om om te zien of het dan wel lukt.
volgens mij staat er totaal geen spaning op je moedebord,
 
ff gezocht op google..

dat zijn tog die schroeven die je in je kast draait je moederbord op zet en dan weer een schroef op zet. Ja dat heb ik gedaan moederbord is ongeveer 0,5/1cm van de kast af

Jawel zit wel degelijk power op hd ledje brandt alle coolers branden inclusief die van de proccesor de cd gaat open en dicht, de hd voel iik een beetje trillen en de werkgeheugen werd na een half uur beetje warmer dan eerst er zit 100% spanning op alleen de beeldscherm reageert nergens op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook geen kabelbreuk? Zijn er ook BIOS beeps te horen? Ander beeldscherm geprobeerd?
 
geen bios piep geen gebroken kabels waarvan ik weet en vanavond komt een vriend van me zijn beeldscherm lang brengen en probeer ik het daar op uit.

maar bij deze beeldscherm als ik hem in de pc doe doet hij niks doe ik hem in de andere computer doet hij het wel

:(
 
Main power connector, 4 pins connector wel aangesloten op je moederbord?
Probeer anders eens op te starten met alleen geheugen en videokaart.dus de rest van de hardware zoals harddisk en dvd/cd drives los gekoppeld.
 
ik heb het geprobeerd en heb het nu op een andere beelscherm uitgeprobeerd maar tevergeevs weet iemand nog wat anders.

waar kan het aan liggen ligt het aan mijn vga on board als dat zo is koop ik gewoon een andere videokaart help mij!!!!!!!
 
Heb je al een bios resset geprobeerd dmv jumper op het moederbord of de knoopbatterij even te verwijderen.
WEL DE STEKKER UIT DE PC KAST OM SCHADE AAN MOEDERBORD TE VOOR KOMEN.
 
nee niet geprobeerd wou het wel proberen maar was beetje bang :p

maar waarom zou het aan de bios liggen want ik had net alles in elkaar gezet en aan gedaan en beeldscherm ging niet mee noooooit eerder aan gedaan. was de eerste keer wrm zou het dan daar aan liggen
 
Ik ga de moederbord gewoon terug brengen.
en zij gaan hem gelijk testen in de winkel dus dan weet ik gelijk of het aan mij ligt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan