Pc geeft constant piepjes en start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dyk0z04

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
12
mijn cpu koeler was afgelopen week stuk dus ik heb een nieuwe gehaald , maar ikheb perongeluk aan de pasta gezeten , domdomodom en nu krijgt hij geen contact ffso

HELUP
 
Ik snap je vraag niet, en wat bedoel je met ffso?
 
Help is geen titel voor jou probleem...neem volgende keer eens een titel die je probleem omschrijft.

Maarn even naar jou probleem door het aanraken van de koelpasta kan jou probleemniet ontstaan.
Zeker weten dat de cpu er wel goed inzit.
Wat heb je nog meer gedaan.
 
nou ,

volgens me pa krijgt ie nu geen contact omdat de pasta is beschadigt.

als ik de computter aan zet begint ie te piepen en te doen



:(
 
Geplaatst door puppie
Help is geen titel voor jou probleem...neem volgende keer eens een titel die je probleem omschrijft.

Maarn even naar jou probleem door het aanraken van de koelpasta kan jou probleemniet ontstaan.
Zeker weten dat de cpu er wel goed inzit.
Wat heb je nog meer gedaan.
voor de rest nergens aan ,

hoe bedoel je dat hij wel goed tegen de cpu aan zit.:eek:
 
dan ga je na de winkel en koop je wat extra pasta simpel
 
zonder koelpasta moeten de contactoppervlakken elkaar toch ook raken? en kijk anders of het ernstig is met het programma'tje Speedfan
en kijk hoeveel graden je cpu word.

PS: je moet je onderwerp naam even veranderen als je de regels hebt gelezen zie je dat je in je naam moet vermelden waar je vraag over gaat voorderest wil ik me er niet mee bemoeien hoor:)
 
Geplaatst door Dyk0z04

voor de rest nergens aan ,

hoe bedoel je dat hij wel goed tegen de cpu aan zit.:eek:

hij zal wel bedoelen dat er niet genoeg paste meer tussen zit (denkt ik )
 
Geplaatst door Spenderman
zonder koelpasta moeten de contactoppervlakken elkaar toch ook raken? en kijk anders of het ernstig is met het programma'tje Speedfan
en kijk hoeveel graden je cpu word.

PS: je moet je onderwerp naam even veranderen als je de regels hebt gelezen zie je dat je in je naam moet vermelden waar je vraag over gaat voorderest wil ik me er niet mee bemoeien hoor:)

ik krijg de computer niet eens aan ,
dan begint ie al te piepen en te doen:(
 
Te weinig pasta veroorzaakt vaak geen gepiep.
Kijk eens in je handleiding van je moederbord wat het piepen betekend.
Zit het geheugen er goed in?
Is de processor goed gemonteerd?
 
Geplaatst door Dyk0z04
mijn cpu koeler was afgelopen week stuk dus ik heb een nieuwe gehaald , maar ikheb perongeluk aan de pasta gezeten ,
Geen pasta tubje erbij gekregen?
Geplaatst door Dyk0z04

domdomodom en nu krijgt hij geen contact ffso

HELUP
Het heeft niets met contact te maken. De pasta zorgt ervoor dat er geen lucht tussen de onderkant v.d. koeler en de bovenkant(door oneffenheden van beide oppervlakten) van de processor. Het bevordert de koeling niet als daar lucht tussen komt.

Dennis.
 
Frisian heeft volgens mij gelijk en de processor is niet goed gemonteerd heb ik ook als is gehad met een pentium 3 was ik te lomp en brak er 1 pinnetje af begon hij ook te piepen :eek:
 
Geplaatst door Spenderman
Frisian heeft volgens mij gelijk en de processor is niet goed gemonteerd heb ik ook als is gehad met een pentium 3 was ik te lomp en brak er 1 pinnetje af begon hij ook te piepen :eek:
tis een oude AMD
 
Geplaatst door Dyk0z04

er zit alleen een vingerafdrukje op :) is dat al ernstig?

nee dat valt mee dan kan je hem er gewoon zoder problemen op zetten
 
Geplaatst door Spenderman


dat maakt niks uit, kijk voor de zekerheid toch maar even of je de processor er wel goed in hebt zitten :D ;)
die zit er gewoon in , maar met de oude cpucooler kwam het zelfde geluid als ik de computer opstarte
hij ging piepen + cpu cooler falure

ps: dat cpu cooler falure staat er nu niet meer , hij begint te piepen en de computer gaat uit
 
Geplaatst door DENNIS90
Geen pasta tubje erbij gekregen?

Het heeft niets met contact te maken. De pasta zorgt ervoor dat er geen lucht tussen de onderkant v.d. koeler en de bovenkant(door oneffenheden van beide oppervlakten) van de processor. Het bevordert de koeling niet als daar lucht tussen komt.

Dennis.

maar volgens mijn gelijd het ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan