Pc geeft constant piepjes en start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij is de processor nu stuk......
want hij doet niks meer
 
Geplaatst door Dyk0z04
volgens mij is de processor nu stuk......
want hij doet niks meer
Kijk voor de zekerheid of er een pinnetje beschadigd is.

Dennis.
 
onder aan de prossesor hoor je ook geen piepjes meer
 
Het zit aan de onderkant van de cpu. Er zijn er meerdere natuurlijk, controleer ze even of ze niet beschadigd(krom geworden) zijn.

Dennis.
 
:D :cool: :D hélemaal Correct! er waren 2 pinnetjes verbogen en de pc gaat gewoon weer aan !!

Ty iedereen!:love:
 
Geplaatst door Dyk0z04
:D :cool: :D hélemaal Correct! er waren 2 pinnetjes verbogen en de pc gaat gewoon weer aan !!

Ty iedereen!:love:
:thumb:

Dennis.

PS. Zoiets is mij nooit overkomen, maar aan je verhaal te horen lijkt mij logisch dat het om een verbogen pinnetje(er zijn er weliswaar 2) gaat. Maak verder geen zorgen over die pasta, al heb je dat spul per ongeluk aangeraakt dan zit er nog voldoende op. Als de cpu warm begint te worden wordt de pasta gelijkelijk over de beideoppervlakten verdeeld.
 
Geplaatst door djoeke


maar volgens mijn gelijd het ook
Koelpasta geleid alleen warmte en kon inderdaad het probleem niet zijn.

Ondanks dat het nu opgelost is, de topic titel aangepast.:)
 
volgens mij maakt die koelpasta niet uit hoor. Het klinkt wat gevaarlijk (ik internet alleen en ik gebruik 'm voor multimedia), maar ik gebruik niet eens koelpasta...
 
Geplaatst door bjornruiter
volgens mij maakt die koelpasta niet uit hoor. Het klinkt wat gevaarlijk (ik internet alleen en ik gebruik 'm voor multimedia), maar ik gebruik niet eens koelpasta...
De topicstarter heeft deze vraag inmiddels als opgelost gezet.

Dat maakt weldegelijk uit beste @bjornruiter. Je kunt wanneer er zelfs pasta op zit toch nog een eitje bakken(hoop dat mensen niet in de lach schiet doordat ik zoiets opschrijf) zo bloedheet is het. Heb je ooit per ongeluk zo'n microprocessor aangeraakt? nou, lekker is het niet hoor. Maar.........bij een Intel voelt het minder pijn aan dan bij een AMD(die wordt bloedheet)

Maa zonder gekkigheid: Bij een Intel microprocessor zou dat wel kunnen(maar toch niet verstandig), maar dat moet je bij een AMD processor dat geintje niet uithalen.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan