pc geeft geen beeld meer maar start wel op

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelvBeek

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
170
ik dacht ik ga me pc maar weer is een keer uitstoffen van binnen wat ik iedere maand doe.
Dan haal ik alle stof weg met een klein kwastje en dan is de pc wat stiller en loopt ie stabieler.
nu heb ik dat net weer gedaan en heb de videokaart en processor eruit gehad om daarvan de fans en koeling schoon te maken. na het terugplaatsen heb ik ineens geen beeld meer maar de pc gaat wel gewoon aan.
Normaal hoorde ik ook een piep van de POST maar die hoor ik nu ook niet meer.
weet iemand wat het kan zijn?
heb hier op het moment geen andere pci-e videokaart liggen om te kijken of het daaraan ligt.
en op een andere monitor krijg ik ook geen beeld. dus het ligt niet aan de monitor.
Op de processor waren wel 3 of pinnetjes verbogen die ik niet meer recht kreeg.
misschien dat het daar ook aan kan liggen?
 
Laatst bewerkt:
ik dacht ik ga me pc maar weer is een keer uitstoffen van binnen wat ik iedere maand doe.
Dan haal ik alle stof weg met een klein kwastje en dan is de pc wat stiller en loopt ie stabieler.
nu heb ik dat net weer gedaan en heb de videokaart en processor eruit gehad om daarvan de fans en koeling schoon te maken. na het terugplaatsen heb ik ineens geen beeld meer maar de pc gaat wel gewoon aan.
Normaal hoorde ik ook een piep van de POST maar die hoor ik nu ook niet meer.
weet iemand wat het kan zijn?
heb hier op het moment geen andere pci-e videokaart liggen om te kijken of het daaraan ligt.
en op een andere monitor krijg ik ook geen beeld. dus het ligt niet aan de monitor.
Op de processor waren wel 3 of pinnetjes verbogen die ik niet meer recht kreeg.
misschien dat het daar ook aan kan liggen?

ook al :p

gister ook al iemand en eergister ik :p

maar goed je moet ff je RAM geheugen aandrukken ff kijken of die er goed inzit en zoizo 1 in slotje 1a

kijk maar ff :D had namelijk precies het zelfde
 
ik heb het ram geheugen er niet uit gehad maar ik zal is kijken of het misschien toch daar aan ligt en anders koop ik vanavond wel een goedkope videokaart om te kijkwen of het daar aan ligt
 
heb je ook gekeken of er 1 in ''1a'' zit ?

k weet nie hoveel van die slotjes je op je moederbord heb
 
ik heb 4 sloten en 2 RAMschijfjes van 2gb en ze zitten in 1a en 2a ofzoiets :p

maar denk niet dat het daaraan ligt want ben daar verders niet aangekomen
 
Hoi !

Tja, processor verziekt !

Komt vaker voor; hopelijk had je geen extreme van 700 euri's !

Greetz,

Harry.
 
was er maar eentje van 200 euro,
maar dan zal ik binnekort maar een nieuwe gaan kopen dan :p
valt het misschien onder de garantie of is dit dan weer net geen garantie omdat het dan door eigen stomme fouten is gebeurd?
in ieder geval bedankt allemaal ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan