Pc geeft geen beeld meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

xizer11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2014
Hallo iedereen

Vrijdagavond kreeg ik voor het eerst met dit probleem te maken. Ik deed mn pc aan en meer gebeurde er ook niet. Hij gaf dus geen beeld. Ik kan dus ook niet in de bios gaan en op F8 drukken. Na een tijdje viel een fan uit ( die ik ooit random er in heb gezet ). hij haperde een beetje en daarna deed hij niets meer. Toen had ik alleen mn beeldscherm aangesloten en mn pc starte gewoon vrolijk op. Ik rustig alles 1 voor 1 aangesloten en er was niets aan de hand. De volgende dag kreeg ik weer precies hetzelfde probleem. Na een tijdje valt die fan uit en nog steeds geen beeld.(ook mn muis en toetsenbord geeft geen licht, dit hoort het normaal gesproken wel te doen.) Dus ik probeer weer hetzelfde. 1 beeldscherm aangesloten. Maar dit keer werkte dat niet. Wat is nu dood? de voeding of mobo? suggesties?

Verder heeft mn pc voor de eerste fail geen problemen gehad. Ik had nooit last van random crashes, bluescreens, freezes.
Mn pc is onderhand wel 3.5 jaar oud.

Welke fan stopt er mee?
De GPU of CPU fan?
Zo ja,
check dan of je GPU of CPU het nog doet in een ander moederbord het kan zijn dat hij is doorgebrand
Ruik eens aan je computer, als je een beetje brandlucht ruikt is het noodlot toegeslagen waarschijnlijk (dus moet je een nieuwe kopen)
Is er verder niks veranderd aan de configuratie van je pc (met hardware etc.)?

Hoi,

Misschien even hardware en merk en type voeding melden is altijd wel handig in z'n geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan