PC geeft geen beeld, wel bios piepjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

polmke

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Hoi,

Wanneer ik mijn pc op probeer te starten krijg geen beeld meer, ook geen bios beeld. Ik hoor wel een bios melding: 1 lange en 2 korte piepjes.
Ik heb die melding al een hele tijd, maar als ik dan een keer op de reset knop duwde starte de pc wel met beeld op. Nu werkt dit trucje ook niet meer, en kan ik niks meer.

Het rare is dat wanneer ik geen beeld heb, ik na verloop van tijd wel via de speakers het aanmeldgeluidje hoor van windows 7!
Zou mijn grafische kaart kapot zijn?

Laatst bewerkt:
Ik heb 3 verschillende monitoren geprobeerd met andere kabels, allemaal geen beeld.

Zitten de pinnen van de grafische kaart er wel goed in?

Zo ja, waarschijnlijk grafische kaart kapot
Zo nee, Goed zetten :P

Die heb ik voor de zekerheid al 3x eruit gehaald om goed erin te doen. Dus die zullen wel goed zitten.
Ik vrees dat ik toch even een andere grafische kaart moet gaan halen, kijken of ie het dan wel doet. Volgende x een moederbord kopen met onboard vga, kan nooit kwaad zo blijkt....

Graka niet in orde.

1x lang, 2x kort - Fout in grafische kaart of dipswitch

Ben naar de pc handelaar geweest, kreeg een test grafische kaart mee, deze doet het wel! Conclusie, helaas is mijn kaart dood.
Bedankt voor de hulp!

Geen dank. Had ik tog beetje gelijk dat het inderdaad kapot was, dat bleek uit je verhaal.

Zou ik mogen weten welke je had?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan