PC geeft rare tekens als ik op letter druk

Status
Niet open voor verdere reacties.

nadim

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2014
Berichten
2
Beste forum leden,

Ik heb vorige week de Medion akoya p7818 overgekocht, ik had er tot nu toe geen problemen mee maar soms gebeurt dit: als ik op de volgende toetsen klik: m,y,j,k,h,v klik komen er rare tekens of typt het iets wat niet hoort, als ik bijvoorbeeld de m druk komt er: mx of hoofdletter Q en nog meer rare tekens die ik niet ken bijv: ÉÆ etc, deze heb ik even opgezocht want zit nu op mijn andere computer dus kan niet precies de juiste tekens geven maar zo ziet het er ongeveer uit. Ik heb geprobeerd: taal wijzigen, FN toets + numlock, ctrl+shift en niks verandert dit, soms gaat dit vanzelf weg en komt het later weer terug, als iemand weet wat dit is/hoe ik het kan oplossen hoor ik het graag!

- Nadim
 
Over-gekocht ?? maar heeft die iemand jou over die probleem niets verteld ?? of die probleem bij die iemand nog niet was of jij hebt inderdaad vochtigheid op toetsenbord gekregen of iets anders dergelijks ...toch ?
Als jij niets over weet en als jij niets gedaan hebt dan probeer maar laptop-geld terug te krijgen :( meestal is bij zulke problemen weinig te doen, tenzij je geld voor uitgebreide reparatie hebt ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Over-gekocht ?? maar heeft die iemand jou over die probleem niets verteld ?? of die probleem bij die iemand nog niet was of jij hebt inderdaad vochtigheid op toetsenbord gekregen of iets anders dergelijks ...toch ?
Als jij niets over weet en als jij niets gedaan hebt dan probeer maar laptop-geld terug te krijgen :( meestal is bij zulke problemen weinig te doen, tenzij je geld voor uitgebreide reparatie hebt ?? :(

ja is mij niks verteld tijdens de aankoop, het kost mij 50 euro om erheen te komen dus ik vind dat het niet waard, soms werkt het gewoon en heb er niet super veel last van maar het is soms best rot, ook nee heb nog niks gedronken ofzo mij mijn laptop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan