Pc geen budget!

Status
Niet open voor verdere reacties.

richieB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Ik wil graag een super hardcore super computer echt het beste van het beste. Geld speelt geen rol. Ik hoop dat jullie er iets moois van kunnen maken :):thumb: Ook graag een kast met mooi neon licht van rood of verstelbaar. Kast liefst zwart met rood neon licht.

Laatst bewerkt:
bedankt! Btw is dit echt het beste van het beste?? En die prijs vind ik ook hartstikke meevallen:D:thumb:

Wil je nou echt zo'n computer aanschaffen, of weten wat nu de beste computer mogelijk is? Ik denk het laatste xd
If not, mag ik dan een deel van je fortuin? Dan ben ik je voor eeuwig dankbaar

Voor de grap:

http://tweakers.net/ext/pricewatch/...,245561/1,234054/1,228268/1,227075/1,239386/1

Dus 3x HD5870 :cool:, i7 975 (aaacht hhhhonderd eeeuro...)
2x SSD in Raid 0
een 2 TB schijf
mooie kast
processorkoeler = waterkoeling.

En tja, wil je ook nog waterkoeling erbij, dan kom je al snel op 500-1000 euro meer.

Voor 6000 euro zet ik em voor je in elkaar (tja: als je zoveel geld uitgeeft, dan mag ik toch ook wel wat verdienen :p)

Laatst bewerkt:
Tsja als je toch met geld aan het gooien bent, kan je net zo goed 4x een SSD in RAID-1 nemen, en 2x zo'n 2 TB schijf in RAID-1 :D

leuk, maar ik geloof er niets van dat je een dergelijk systeem gaat kopen.
En als je het doet, dan ben je gek of stinkend rijk.

In het eerste geval:
http://www.google.nl/search?hl=nl&s...=1&ved=0CAoQBSgA&q=psycholoog+gezocht&spell=1

In het 2e geval zal ik even mijn rekeningnummer doorgeven :D

Dude ken je Kpn??? Daar is me vader directeur van. En ik heb net gehoord dat ik aan me com maar 5000 euro max mag uitgeven :mad: Ze vinden het maar dom dat een computer zo duur moet zijn........

Voor de grap:

http://tweakers.net/ext/pricewatch/...,245561/1,234054/1,228268/1,227075/1,239386/1

Dus 3x HD5870 :cool:, i7 975 (aaacht hhhhonderd eeeuro...)
2x SSD in Raid 0
een 2 TB schijf
mooie kast
processorkoeler = waterkoeling.

En tja, wil je ook nog waterkoeling erbij, dan kom je al snel op 500-1000 euro meer.

Voor 6000 euro zet ik em voor je in elkaar (tja: als je zoveel geld uitgeeft, dan mag ik toch ook wel wat verdienen :p)

Thx. Miss ga ik vandaag of morgen kopen :) trouwens warom zou ik jouw geld geven????:confused::confused: denk je echt :shocked: Ik huur dan wel ff een mannetje van een computer zaakje ofzo als ik hem inelkaar gezet wil hebben

Laatst bewerkt:
Lol en jij vindt het erg als je maar 5000 max uit mag geven XD. Dude ik zou daar juist blij mee zijn toon meer respect aan je ouders :thumb: want volgens mij zijn ze je ouders? van: ze vinden het maar dom dat een computer zo duur moet zijn........

Laatst bewerkt:
Nou stoer dat je vader directeur van bedrijf zou zijn. Zorg er liever voor dat jij directeur wordt...
Het zou je ouders sieren als ze hun zoon een beetje de waarde van geld laten inzien....
:confused:

Maar ze hebben gelijk dat het dom is om zoveel aan een computer uit te geven. Waarschijnlijk heb je het zakelijk inzicht niet van je vader.... (of ik hoor binnenkort dat KPN failliet gaat :D)

Hoi !

Dat jullie zo'n over het paard getilde bluffende tiener nog serieus nemen....

Greetz,

Harry.

doe ik niet hoor. Dat systeem van gisteren was gewoon voor de grap. Had nog geen zin om achter de computer vandaan te gaan :p

Ook al is dit een grap, KPN is een N.V. dus daar heb je niet 1 directeur.

kennen jullie die reclame nog waarin een groepje kinderen zitten te pochen over het beroep van hun vader? Zo van " mijn vader is dokter. Mijn vader is accountant" (de rest ben ik vergeten). Ik heb al gezocht op youtube, maar ik kan het niet vinden.

Die reclame is wel toepasselijk voor dit draadje :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan