aaliyah2nd
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2009
Hoi ik heb hier een heel lang verhaal met uiteindelijk een vraag
Woensdag wil ik mijn ps3 verbinden met mijn pc. ps3 draadloos en pc kabel. Ik kon mijn ps3 maar niet vinden op mn ps3. Na vele forums te hebben bekeken heb ik TVersity gedownload. Jeej ps3 maakt verbinding met pc
Nou een tijdje later moest ik de pc herstarten door een installatie. Dit doe ik --> geen internet. Dus de modem ff resetten pc opnieuw gestart dit een aantal keer gedaan en opeens doet internet het:shocked: goed...
Gister doe ik mijn pc aan internet doet het nog. Toen deed ik ps3 aan --> geen internet
dus ik weer modem resetten (router en modem is in 1 heb internet van telfort) doet internet het nog steeds niet. Meerdere malen gereset, pc opnieuw opgestart, kabel eruit gehaald voor een tijd enz dit allemaal terwijl de ps3 allang uit stond. En mijn pc maakt maar geen verbinding met internet. Je ziet dan of onbekend netwerk of meerdere netwerken of verbinding lokaal. Maar nergens verbinding met internet. Terwijl mijn zus met draadloos wél verbinding kan maken. Hoewel zij was er ook afgegooid toen de ps3 aanging, maar toen ik de modem had geresset met pc, ps3 en haar laptop aan deed iedereen's internet behalve mn pc:evil:
Alsjeblieft...iemand....HELP!

PS: iemand ook enig ID hoe ik verbinding kan maken met ps3 vanuit de pc zonder tversity?

Woensdag wil ik mijn ps3 verbinden met mijn pc. ps3 draadloos en pc kabel. Ik kon mijn ps3 maar niet vinden op mn ps3. Na vele forums te hebben bekeken heb ik TVersity gedownload. Jeej ps3 maakt verbinding met pc

Nou een tijdje later moest ik de pc herstarten door een installatie. Dit doe ik --> geen internet. Dus de modem ff resetten pc opnieuw gestart dit een aantal keer gedaan en opeens doet internet het:shocked: goed...
Gister doe ik mijn pc aan internet doet het nog. Toen deed ik ps3 aan --> geen internet

Alsjeblieft...iemand....HELP!

PS: iemand ook enig ID hoe ik verbinding kan maken met ps3 vanuit de pc zonder tversity?
Laatst bewerkt: