pc geinfecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrieturbo

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
22
Mijn pc is geinfecteerd met iets, wat ik er maar niet uit kan krijgen. Heb spyware doctor er over heen gehaald en daar blijft ie vast zitten. Heb geprobeerd met HijackThis een log te maken en dan op fix checked. Dan zou het weg moeten zijn, maar dat wil maar niet lukken als ik er op ga staan en dan op delete gaat het ook niet weg.
Het staat in het register. Heb geprobeerd met systeemherstel, easy cleaner, tune-up utilities, ad-aware, micro antispyware. Dit is wat er staat:

HKEY-LOCAL-MACHINE: Software\Classes\CLSID\{1171A62f-05D2-11D1-83FC-OOAOC9O89C5A}InprocServer 32 13-09-2007 (modified)

Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Groetjes Gerrie.
 
Hoe weet je dat het een infectie is?
 
Geen idee.

Daar ga ik van uit, omdat ik het er niet uit kan krijgen. En mijn computer is trager dan anders. Heb je een idee wat dit is? En hoe ik dit er uit kan krijgen?
 
Heb al een log gedaan?

Heb bij de anti-virus club een log opgestuurd en toen zeiden ze wat ik doen moest om het te verwijderen. Dus op fix checked doen. Heb dit gedaan, maar het zit er nog steeds in. Heb vanalles geprobeerd om het te verwijderen. Er gewoon op staan en dan delete. Niks wil lukken. Heb er weer een mail heen gestuurd, dat het er nog in zit en wat ik kan doen. Krijg het idee dat ze dat verder ook niet weten, want krijg geen reactie terug???
Wie kan mij wel helpen. Of tenminste dat ik het uit de pc krijg. Groetjes..
 
Wat dacht je van mijn voorstel?
Daar is de expertise om het ook op een andere manier op te lossen.
 
Okè

Ga dat even proberen. Bedankt voor de tip. Hoop dat ik snel van deze pc problematiek af ben. Groetjes...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan