Pc Geschikt maken voor Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

azo

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
Berichten
69
Hallo jullie hebben mij alvaak topics over vid kaarten zien posten maar nu is het echt menis :p

Ik mag samendoen met mijn broers pc
maar ik wil graag wat upgraden en hij ook

Intel Pentium 4 3,20 Ghz ( blijft zo )
Mobo ? kijk zo ff maar in pc wizard stond dat ie wel PCI-E 1.0 heeft :D
2x512mb ddr400 ram
Onboard Video kaart

Ik zou er graag een 8600gt ofzo in willen doen
Ik wil Soiezo CoD WaW, doen en CoD4, Gta Sa, Nfs ect. niet al te zware
Niet te hoge reso 800x600 en Med Graphics
Iemand nog tips voor upgraden??
 
Hoi

Welk mobo zit erin en welke voeding?


Mobo Fujitsu Siemens 915p Combo-FR
en Voeding wou ik net kijken
maar ik kan aan de zijkant van de kast geen schroeven vinden die ik kan losdraaien
die zijkant zit moervast
er zitten alleen schroeven aan de achterkant maar als ik dat openmaak zie ik de voeding nog steeds niet
 
als ik naar je ram en processor kijk denk ik dat spellen als gta en CoD hier niet echt lekker op gaan lopen... als ik je persoonlijk een tip zou moeten geven raad ik je aan om toch vrij veel uit te geven aan een nieuwe processor, nieuw ram en dus een videokaart... punt is echter als je dat doet is er ook een grote kans dat je nieuwe voeding en een nieuw moederbord nodig hebt... (wat dus eigenlijk neerkomt op het feit dat je zon beetje een nieuwe pc moet gaan kopen)...persoonlijk zou ik het zonde vinden om een videokaart te kopen voor vrij veel geld en dan alsnog op een haperend spel te moeten spelen omdat je pc te traag is...

(oftewel, je kan wel een nieuwe vidkaart kopen, maar ik denk dat dit uiteindelijk niet veel verbetering zal opleveren door de 'verouderde' andere punten als ram/processor)
 
Laatst bewerkt:
@renep90: de games die hij opnoemt zouden bij een "leuke" videokaart normaal speelbaar moeten zijn.

Daarnaast geeft de ts duidelijk aan dat de processor zo blijft.Toekomst gericht is het niet nee.Maar vergeleken bij zijn onboard kaart zal een gamekaart wel verbetering geven
 
als ik naar je ram en processor kijk denk ik dat spellen als gta en CoD hier niet echt lekker op gaan lopen... als ik je persoonlijk een tip zou moeten geven raad ik je aan om toch vrij veel uit te geven aan een nieuwe processor, nieuw ram en dus een videokaart... punt is echter als je dat doet is er ook een grote kans dat je nieuwe voeding en een nieuw moederbord nodig hebt... (wat dus eigenlijk neerkomt op het feit dat je zon beetje een nieuwe pc moet gaan kopen)...persoonlijk zou ik het zonde vinden om een videokaart te kopen voor vrij veel geld en dan alsnog op een haperend spel te moeten spelen omdat je pc te traag is...

(oftewel, je kan wel een nieuwe vidkaart kopen, maar ik denk dat dit uiteindelijk niet veel verbetering zal opleveren door de 'verouderde' andere punten als ram/processor)

P4 3,2 ghz moet voor cod 4 en WaW genoeg zijn.
ram lukt ook nog
maar het grootste probleem is de videokaart bij Cod 4 5.
als ik een 8600gt 512mb koop voor 40 euro
hapert cod 5 echt niet meer ik speel 800x600.... en Med Settings
25-40fps genoeg.
Ik ga geen nieuwe processor kopen..
en btw deze pc was eerst Multi Media pc
hij heeft onboard vid kaart van 32mb ..
dus dat als ik nieuwe videokaart koop help dat heel veel
en een 8600gt bottleneckt een P4 niet echt hoor
En weet iemand waarom mijn kast niet open gaat ?!?!?
er zit nergens een schroevje ofzo

Edit: Er staat achter op de case iets over 220v - 240v ??
 
Laatst bewerkt:
misschien een 2de hands 8800 een optie?

ps. als je dat doet pak dan een 512mb verie, die zijn iets rapper als de andere (alpha dog edition bv)

goede kaartjes en draaiden bij mij super op een 400 W merkloze voeding
 
Laatst bewerkt:
misschien een 2de hands 8800 een optie?

ps. als je dat doet pak dan een 512mb verie, die zijn iets rapper als de andere (alpha dog edition bv)

goede kaartjes en draaiden bij mij super op een 400 W merkloze voeding

8800 is beetje overkill voor p4 3,2 Ghz
ik denk dat de 8600gt 512mb Silent wel goed is :D 55 euro ofzo
ik moet de 512mb wel want dat scherm van men broer is 20 inch
 
Laatst bewerkt:
De p4 zal idd bij de 8800GT de bottleneck zijn.
Een 2de handje kost net zoveel.

Dan kun je in de toekomst evt. nog een dualcore pakken. (mits je wilt natuurlijk)
Dan draait je 8800 Vol en dat scheelt aanzienlijk vergeleken met de 8600
 
De p4 zal idd bij de 8800GT de bottleneck zijn.
Een 2de handje kost net zoveel.

Dan kun je in de toekomst evt. nog een dualcore pakken. (mits je wilt natuurlijk)
Dan draait je 8800 Vol en dat scheelt aanzienlijk vergeleken met de 8600

mobo support geen C2D
eerst nu maar vid kaart.
later ga ik een 1 x nieuwe pc kopen
maar ik heb toch wel zin om even cod 4 en Waw online te doen ^^
nog eeen vraag achter op pc staat iets over 220v-240v wat betekent dat
 
Gewoon voltage - netspanning.

Zegt voor de rest niets over de voeding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan