pc hangt bij afsluiten als KaZaa gebruikt is

Status
Niet open voor verdere reacties.

robvede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
25
Sinds enige tijd heb ik een probleem met het afsluiten van mijn pc als ik gebruik heb gemaakt van het P2P-programma KaZaa (Lite). Mij operatingsysteem is Windows 98 Tweede Editie. Het probleem deed/doet zich zowel voor bij KaZaaLite K++ versie 2.4.2, als de eerdere versie 2.1.0. De optie 'snel afsluiten' is disabled in mijn systeem, dus daar kan het niet aan liggen. Het probleem doet zich ook alleen maar voor als ik in KaZaaLite ben geweest. Het afsluiten gaat in eerste instantie zonder problemen via het afsluitvenstertje dat ik krijg via de optie Afsluiten onder de Startknop. Ogenschijnlijk sluit de computer dan goed af, het scherm wordt ook leeg, maar na een tijdje vertoont hij geen activiteit meer, gaat niet vanzelf uit, en moet ik dus de aan/uitknop gebruiken op de systeemkast. Uiteraard verschijnt dan bij de volgende opstart weer het bekende blauwe scandiskscherm. Het vreemde vind ik dat hij dit alleen maar na gebruik van KaZaa doet. Iemand een oplossing hoe ik hier vanaf kan komen???
Bij voorbaat dank.
Groet Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan