Hallo, ik heb een probleem met mijn oude PC. Op deze PC staat Windows XP. Hij werkte normaal en ging zelf updates halen, de melding dat de PC weer opnieuw ging opstarten kwam te voorschijn en toen hij dat ging doen is hij vastgelopen. Ik heb toen alles geprobeerd om hem uit te krijgen maar het lukte niet, dus als laatste toen de stekker er uit getrokken.
Bij het opnieuw aanzetten en opstarten ging de harde schijf van de PC veel herrie maken, het is net of hij vastloopt en blijft hangen. Het beeldscherm is dan zwart met een tekst aan de bovenkant, hier staat, disk boot failure, insert systeem disk press enter.
Nu heb ik die natuurlijk helemaal niet want die krijg je er niet meer bij en ik weet niet wat ik nu moet doen.
Als er iemand raad kan geven graag.
Bij het opnieuw aanzetten en opstarten ging de harde schijf van de PC veel herrie maken, het is net of hij vastloopt en blijft hangen. Het beeldscherm is dan zwart met een tekst aan de bovenkant, hier staat, disk boot failure, insert systeem disk press enter.
Nu heb ik die natuurlijk helemaal niet want die krijg je er niet meer bij en ik weet niet wat ik nu moet doen.
Als er iemand raad kan geven graag.