PC heel erg sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

_Enemico_

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Hoi, ik zit hier bij m`n ouders en hun pc is veels te sloom voor hetgeen het eigenlijk zou kunnen.

Ze hebben een amd 2000+ (1.6 gig klok) 256 mb intern 128 mb videokaart. Het opstarten en afsluiten duurt zo lang en als je eindelijk een bureaublad ziet duurt het minimaal 2 minuten voordat je iets kunt.

Hun opstartlijst in msconfig is bijna leeg en hitmanpro heeft al gelopen.

Graag advies!

BVD Dion

Geplaatst door _Enemico_

Hun opstartlijst in msconfig is bijna leeg en hitmanpro heeft al gelopen.

wel lezen he :P

Ik denk dat er XP opstaat en dat is idd traag met 256 mb geheugen.
Wil uje een beetje vlot in xp werken heb je min 512 nodig

Geplaatst door mukkel

wel lezen he :P

Ik denk dat er XP opstaat en dat is idd traag met 256 mb geheugen.
Wil uje een beetje vlot in xp werken heb je min 512 nodig
op 256 gaat ie ook vlot ... probeer anders eens met bootvis te laten lopen ... scheelt ook weer wat !

info & download

Er staat idd XP op! Ik heb nog wel een balkje met 512 MB alleen weet ik niet of die in deze pc past.

Lezen is zoooooooo 1995 ;)

Als ik afsluit krijg ik trouwens de melding "Kan ccapp.exe niet afsluiten"

Geplaatst door _Enemico_
Lezen is zoooooooo 1995 ;)

Als ik afsluit krijg ik trouwens de melding "Kan ccapp.exe niet afsluiten"

The process CC App (ccApp.exe) stands for "common client application" and is used in conjunction with a number of Symantec Norton programs, such as Norton AntiSpam or Norton Antivirus. If the ccApp.exe process is stopped, the programs associated with ccApp.exe will not function properly.

Please note: if you do *not* have any Norton [Symantec] products installed on your system, it is highly recommended that you run a Spyware scan because it is possible for any Trojan / Spyware / virus to have a file or process similarly named "ccApp.exe". I recommend using Spyware Doctor for your scan (recently awarded PCMagazine's Editor's Choice). You can download a copy here: http://www.infopackets.com/articles/spyware+doctor.htm

M`n ouders hebben wel norton op de pc. zal het eens opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan