pc helemaal resetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
Berichten
354
hallo,
mijn pc is toe aan een resset(althans, dat zil ik want er staat kei veel rommel op en virussen enzo, dan kan ik dat wel oplossen met progjes maar ik wil een soort nieuwe start)

ik heb dus packard bell, daar staat 'smart restore' op http://support.packardbell.nl/nl/item/index.php?i=xpmt10&ppn=PB63G00086
maar ik wil wel alle cd's en films houden( dat zijn er nogal wat(CD: ong. 13 gig en Films: 50 gig))

dan kan ik die tijdelijk wel op externe harde schijf zetten, maar die heb ik niet, en ik zou er eigenlijk niet een willen aanschaffen!

weet iemand een oplossing??
kan ik die op een andere pc zetten via netwerk, of duurt dat te lang??

MVG,
MrHook
 
Hallo,

Of je zult iemand moeten regelen die je tijdelijk een (externe) harddisk kan lenen, of
alles op dvd's branden....

Groet,


Remy
 
Je kan ook inderdaad een tweede PC aansluiten en met Vista Easy Transfer de bestanden overzetten op deze PC. Is op zich niet zo moeilijk maar een externe schijf is inderdaad het makkelijkst en je hebt er gelijk wat aan voor in de toekomst.
Het is maar net wat je wil.
 
Je kunt ook je hd opdelen met bijvoorbeeld partition magic (niet gratis). Alles wat je wil houden op de andere partitie zetten.
Er is een programma als partition magic die wel gratis is, maar ik weet niet meer hoe die heet.

Groet,

Rene
 
windows heeft zelf een partitie manager.
Ga naar configuratiescherm --> administrative tools --> computer management --> storage --> disk management
 
Of gewoon de map waar alles in staat delen, en die via een andere pc openen en dan kopiëren. Dat is waarschijnlijk wel iets langzamer, maar je hoeft dan niets te kopen. Als je hem gedeeld hebt, ga je naar netwerk locaties en zoek je de map op.
 
allemaal bedankt, ik dank dat ik toch voor een externe harde schijf ga, daar heb later toch nog wat aan, wat een van jullie al zei,

bedankt!!

MVG,
MrHook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan