PC Herkend de cdrom brander en DVD speler opeens niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Vanmorgen een zelf gebrande CD-rom in de DVD speler gedaan en daar wat gegevens op opgezocht.Omdat het allemaal wat langzaam ging (en ik nogal ongeduldig ben) de CD-rom in de brander gedaan (wat toch ook een gewone speler is) en ook daar ging het erg langzaam dat ik heb de boel maar weer afgesloten.

Later bedacht ik dat de CD-rom nog in de lade zat en wilde die eruit halen maar hoewel het lichtje brand wil de lade niet open, ook al met een paperclip in het gaatje geprobeerd en dat lukte ook niet. toen dacht ik doe ik het via mijn computer want volgens mij kun je dan als je rechts klikt de speler openen en tot mijn verbazing worden beide apparaten niet meer aangegeven.

Heb de comp opnieuw opgestart maar ook nu geen dvdspeler of cd-rom brander te vinden.

Dus hoe los ik dit op?

Ik denk dat je moet kijken in je computer, ik denk dat er een van je kabels van je hardware prongeluk is verwijderd

Ik had dit probleem laatst zelf ook. Pas de volgende dag lukte het me om hem weer open te krijgen :S

Inmiddels heb ik het zelf opgelost.

Heb de comp uitgezet en de stroom er even afgehaald, daarna was het allemaal weer in orde.

In ieder geval iedereen bedankt voor het meedenken.

ik herken dit probleem

ik heb dit probleem ook,
met foutcode 41. hierin staat dat je de draden moet controleren,
dit heb ik gedaan maar het werkt nog steeds niet.
HELP ME A.U.B.

ik hoop dat ik de PC niet opnieuw hoef te installeren
het is gekomen nadat ik XP SP3 en Microsoft Office 2007 SP1 erop heb gezet.
nu heb ik het verwijdert en heb ik het probleem nog steeds met XP SP2 en Microsoft Office 2003 Professional

ik krijg iedere keer code 10 ondanks dat ik installatie verwijderd heb
wat kan daaraan doen cd dvd rom allebij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan