Pc herkent camera niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fancygirl1983

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2002
hallo allemaal!

Ik heb een kodak easyshare DX6340 camera, fijn dingetje, heb hem al een half jaar en werkt perfect.
Nu heb ik pas een nieuwe, nouja tweedehandse pc gekregen voor mezelf, op de pc van thuis doet de camera het perfect, hoefde niet eens de sotware te installeren en de pc herkende het apparaat en de foto's direct. Maar op deze pc helaas niet. Op deze computer heb ik windows me. En opzich zou de camera er op moeten werken, staat zo in de gebruiksaanwijzing. Ik heb de software geinstalleerd enzo. Zou je zeggen dat het moet werken. Heel in het begin bij de eerste keer dat ik de camera aansloot deed ie het, maar nu niet meer, hij herkent hem niet, dus je ziet ook niet een extra apparaat bij deze computer. Ik heb geen idee meer wat ik kan doen.

Iemand een idee? Alvast Bedankt...

Wat is het, een USB camera???
Heb je ook de drivers ervoor geinstalleerd, en niet alleen maar de software om foto's ofzo te bewerken.

Staat de camera ook niet bij configuratiescherm/systeem/hardware/apparaatbeheer ??

Laatst bewerkt:
Ja is een usb camera, gewoon aansluiten op de usb poort.. Er zat software bij voor te installeren, en dat heb ik gewoon geinstalleerd, moet ie het normaal doen.. Nee hij staat ook niet bij het configuratiescherm..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan