pc herkent cardreader niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
198
Sinds kort ben ik in het bezit van een digitale camera. Een Canon Powershot S50. Ik heb er een cardreader bijgekocht om de accu te sparen. De eerste paar keer ging alles perfect met downloaden,maar vandaag kreeg ik bij het binnenhalen van de foto's de fout -melding"Geen camera gevonden". Bij apparaatbeheer staat er een geel uitroepteken en de omschrijving : "onbekend apparaat". Ik heb de reader gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.Wanneer ik mijn camera met de pc verbind heb ik geen probleem. Ook het gebruik van een andere USB-poort helpt niet.
Wie weet een oplossing hiervoor ?
 
cardreader

hallo.

het kan zijn dat er een firewall actief is, sinds ik achter een router zit en de firewall van norton niet meer nodig heb zijn er geen problemen meer met mijn cardreader.

groetjes en sucses oentje11
 
ik heb geen firewall alleen een virusscanner en spybot. Maar deze had ik al en gaven de eerste week geen problemen.
Het vreemde is dat ik nu bij apparaarbeheer geen geel uitroepteken meer zie.
In mijn programma om de foto's te downloaden (ZoomBrowser EX) stond eerst een extra harde schijf (E) aangegeven. Deze staat er nu ook niet meer
 
Volgende dag deed de reader het weer wel, dus ga er nu maar van uit dat het een onduidelijke storing was.
Bedankt voor de reactie in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan