PC herkent de door DVD/HDD gebrande dvd niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
Hallo, Fout in titel, er moet nog NIET achter
ik heb een samsung hr750 HDD, daarmee heb ik iets opgenomen wat ik graag op de pc wil hebben, Nu heb ik het filmpje gebrand op een DVD-RW, wat is gelukt. alleen zie ik geen bestanden op de schijf staan vanuit de pc. de dvd speler ziet ze wel :S, iemand enig idee wat hier mis gaat? of wat ik kan doen om het op een andere manier te laten lukken?

PC herkent de door DVD/HDD gebrande dvd niet

Hallo.

Heb je de dvd wel afgesloten op de dvd/hdd.
zoniet dan moet je dat eerst doen voor een ander speler hem kan lezen.
Staat in de gebruiksaanwijzing van de dvd/hdd recorder.

Groetjes Cees.

Titel maar aangepast.:) voor een volgende keer, je kan binnen 24 uur je titel van je eigen topic nog aanpassen. Ga naar "Aanpassen" knop van het eerste bericht en kies dan voor "Geavanceerd". Hier kun je dan nog de titel wijzigen.

Titel maar aangepast.:) voor een volgende keer, je kan binnen 24 uur je titel van je eigen topic nog aanpassen. Ga naar "Aanpassen" knop van het eerste bericht en kies dan voor "Geavanceerd". Hier kun je dan nog de titel wijzigen.

ok dankjewel,
finialiseren bedoel je?
had ik niet kunnen vinden maar ik zal nog wel eens ff zoeken

beïndigen is gelukt, nu heb ik allemaal losse files, geen idee wat het is .VRO files, iemand idee? converten ofzo?

EDIT: gevonden, er zijn VRO converters op google te vinden ;) hier kan een slot op bedankt :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan