Pc herkent driver voor 320 Trust Spacecam niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

theceleste

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2007
Berichten
11
Dag allemaal!

Na een hele poos wilde ik mijn webcam weer eens aansluiten en kwam er tot mijn schrik achter dat ik de installatie-cd-rom kwijt ben. Ik heb toen de bijbehorende driver (versie 1.0) maar ergens gedownload. Maar telkens als ik de installeerwizard gebruik herkent hij de driver niet. :confused:
Wat moet ik nu doen? Iemand vragen of ik zijn cd-rom mag lenen?

Hartelijke groet,

Kim.
 
Het enige nummer dat erop staat is 320 van het type.
Ik heb dus al een driver gedownload en dat was idd precies dat nr (13178_01), maar die driver wordt door m'n pc niet gematcht met m'n cam.
 
Laatst bewerkt:
Driver

Ik heb hier de CD-rom versie 2.2 voor de 320 spacecam.

Kun je wel lenen van me.
 
Ja? Graag! Hoe zullen we dat doen? Per post of ophalen? Laten we daar over mailen.
 
Laatst bewerkt:
CD-Rom

Ik stuur 'm je op

Zit op de post, zaterdag heb je 'm (uiterlijk maandag)
 
Laatst bewerkt:
Super!

@ cefn uchaf: :thumb: Het is gelukt met die cd-rom! Heel erg bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelfde probleem ......

Hallo,

Ik heb :(hetzelfde probleem: bij herinstallatie van de trust 320 spacecam op een nieuw systeem kan ik de installatie CD niet meer vinden. Zou ik de CD van iemand mogen lenen of een kopietje kunnen krijgen?
Ik heb geprobeerd drivers te downloaden van het internet via trust en opendrivers etc, maar die werken allemaal niet.
 
driver trust 320 spacecam

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik de driver op de site van trust binnenhaal dan kan mijn pc er niet mee overweg hoewel het toch echt voor deze webcam is en mijn pc op XP draaid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan