Hallo,
vorige week zijn wij overgestapt van Ziggo naar KPN, omdat het internet van Ziggo vaak erg traag was. Internet met kabel deed het toen wel. Maar sinds wij nu bij KPN zitten met een nieuwe router enzo doet mijn kabel én draadloos internet het niet meer. Ik moet nu een WiFi USB stick gebruiken (hoefde eerst niet) en internet met kabel doet het helemaal niet meer. Hij zegt dat er geen netwerkkabel is aangesloten, terwijl dat wel zo is. De kabel werkt WEL goed op mijn laptop. Iemand een oplossing? Ik wil heel graag weer kabel gebruiken.
vorige week zijn wij overgestapt van Ziggo naar KPN, omdat het internet van Ziggo vaak erg traag was. Internet met kabel deed het toen wel. Maar sinds wij nu bij KPN zitten met een nieuwe router enzo doet mijn kabel én draadloos internet het niet meer. Ik moet nu een WiFi USB stick gebruiken (hoefde eerst niet) en internet met kabel doet het helemaal niet meer. Hij zegt dat er geen netwerkkabel is aangesloten, terwijl dat wel zo is. De kabel werkt WEL goed op mijn laptop. Iemand een oplossing? Ik wil heel graag weer kabel gebruiken.