Hallo,
Vandaag heb ik een mp3 speler gekregen er staan niet veel specificaties op enkel deze:
digital audio player rohs ce usb, verder geen type of dergelijke.
Normaal gezien volgens het infoblaadje zou de pc deze "nieuwe hardware moeten herkennen" maar dit gebeurt niet.
Op de bijgeleverde driver cd, staan de volgende commando's:
AvidDriverSetup.exe AVIDUMS.INF AVIDUMSP.PDR AVIDUMSS.SYS AutoRun.inf
Wanneer ik het aviddriversetup.exe bestand uitvoer dan begint de installatie maar die geeft een melding van "copy inf fail" en ook "copy pdr fail" ik krijg daarna de melding please install the drive by controlpanel.
Hoe moet ik dit dan doen?
Ik heb de drivers al eens gezocht op de google en krijg ook daar hetzelfde resultaat. (fail inf, fail pdr)
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Elk idee is welkom!!!
Bedankt op voorhand, Ture
Vandaag heb ik een mp3 speler gekregen er staan niet veel specificaties op enkel deze:
digital audio player rohs ce usb, verder geen type of dergelijke.
Normaal gezien volgens het infoblaadje zou de pc deze "nieuwe hardware moeten herkennen" maar dit gebeurt niet.
Op de bijgeleverde driver cd, staan de volgende commando's:
AvidDriverSetup.exe AVIDUMS.INF AVIDUMSP.PDR AVIDUMSS.SYS AutoRun.inf
Wanneer ik het aviddriversetup.exe bestand uitvoer dan begint de installatie maar die geeft een melding van "copy inf fail" en ook "copy pdr fail" ik krijg daarna de melding please install the drive by controlpanel.
Hoe moet ik dit dan doen?
Ik heb de drivers al eens gezocht op de google en krijg ook daar hetzelfde resultaat. (fail inf, fail pdr)
Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Elk idee is welkom!!!
Bedankt op voorhand, Ture