pc herstart constant, onvoldoende virtueel geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooniepeet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn pc, deze*blijft*na een update steeds opnieuw herstarten en dan staat er heel even dat er onvoldoende virtueel geheugen is en dan gaat hij weer opnieuw opstarten. Ook als ik het in de veilige modus probeer op te starten gebeurt dit.*
Mijn pc draait op windows xp.*
Kan me pc wel opstarten in de herstelconsole en werken in MS DOS maar weet niet echt hoe dan verder.*

Wat heb ik tot nu geprobeerd op me pc: herstelconsole geïnstalleerd en Chkdsk /p - Chkdsk /r - Fixboot - uitgevoerd.

Weet iemand hier misschien een oplossing voor?*

m.v.g.
Ronald

hmm je zou fixmbr nog kunnen proberen. Vaak als een probleem zich ook voordoet in veilige modus is het een vrij ernstig probleem. Ik zou je gegevens eraf halen en windows opnieuw installeren. de exacte foutmelding op google opzoeken kan ook nog wel eens een oplossing bieden.

Her installatie en dan kijken of het zich na die update weer voordoet?

Goedemorgen,

Welkom op Helpmi,

Is wel er rigoureus om gelijk opnieuw te installeren misschien is dit een optie misschien al gedaan maar denk meld het even.

Hi Modag,

Heb dit geprobeerd, en nu start me pc wel weer op maar vraagt als Administrator een wachtwoord en deze heb ik niet, weet je daar iets op? Kan wel opstarten via de veilige modus. Ben wel al me outlook gegevens kwijt, maar veel bestanden zijn nog bruikbaar:thumb:.

m.v.g.
Ronald

Dan moet je in veilige modus en dan doe je start>uitvoeren>CMD intypen>nu heb je een prompt venster>typ hier net user administrator *> nu vraagt typ het nieuwe wachtwoord in voor de gebruiker doe dit 2x en let erop dat hij geen*** tjes weer geeft

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan