pc herstellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartcardicola

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
voor de mensen die goed met computers kunnen omgaan...

ik zit nu op een pc die gewoon goed draait. maar ik denk dat vrouwen het zelfde met hun pc omgaan zoals ze auto rijden... slecht dus:P:D niet alle vrouwen hor... hahaha maar mijn lieve iets jongere zusje dus wel :mad: die gaat er slecht mee om van alles op haar pc doet het niet meer ik snap er geen **** van. ze heeft windows ME. en als ik bijv naar deze computer ga dbbl klik en dan naar de C schijf staat er niks helemaal leeg ik zie geen mappen niks:S. maar als ik naar windows verkenner ga en dan C schijf zie ik wel alle mappen :8-0: het zelfde heb ik met configuratie scherm beeldscherm software... het is allemaal pleite???:confused: nou heeft die muts ook al geen herstel diskette :eek: help???? wat kan ik doennn:eek: :confused: :8-0: :rolleyes: ??? groetjes bart

Kan je een systeemherstel uitvoeren? Selecteer de datum van installatie M.E bij voorkeur, of vlak erna.

Laatst bewerkt:
l.slaats.

bedankt maar dat lukt niet ik heb het al geprobeerd als ik dan zo'n herstel punt selecteer en het uitvoert. als de pc dan op nieuw op start staat er dat er niks herstelt is wegens een fout :confused: heb je nog andere ideen? alvast bedankt groetjes bart

Probeer toch ergens een hersteldiskette vanaf te halen om de boel te herstellen.
Anders zou ik zeggen formateer de pc van je zus en zet Windows Xp erop. Is veel stabieler en veiliger om het internet mee op te gaan.

Succes.

Laatst bewerkt:
Dat zou je dan eens aan die muts moeten vragen.
ik vind wel dat jij weinig eerbied hebt voor anderen.

Oke zal ik proberen om jou het uit te leggen.
Ga naar de bios en verander daar de first boot on cdrom
Dan opstarten vanaf cd cd met xp.
Daar goed lezen wat er allemaal in de blauwe schermpjes komt te staan.
Daar gooi jij de partitie weg en dan maak je er weer 1
Nu ga je formatteren naar ntfs en dan ga je installeren.

Suc6.

enne een beetje respect is niet fout hoor.;)

Geplaatst door puppie
Dat zou je dan eens aan die muts moeten vragen.
ik vind wel dat jij weinig eerbied hebt voor anderen.

Ik ben het met Puppy eens dat je vooral voor de vrouwen hier op Helpmij respect mag hebben, er zitten hier een hoop vrouwen op die toch heel wat computerkennis hebben.........;)

Je vraagstelling is dus ietwat ongelukkig te noemen, maar misschien kun je de dames nog wat paaien, om antwoord op je vraag te krijgen ! ! :rolleyes: :D :D

hahaha zei heeft toch ook geen respect... voor der pc... :p ik heb echt wel respect voor haar hor maar zo elkaar noemen is normaal zien wij als normaal maar bedankt in ieder geval ik vind het wel ingewikkelt maar zal prberen groetjes bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan