[pc] Ik heb hulp nodig bij het kopen van een computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

ik weet niet of ik deze thread hier goed heb geplaatst. Maar anders weet ik niet waar ik het wel moet plaatsen maar ik wil het volgende vragen:

Ik wil een computer kopen, geen nieuwe maar een tweedehandse, ik heb hulp nodig bij wat ik allemaal moet letten. Ik wil een game pc kopen maar ik weet niet waar ik op moet letten. Ik wil er rond de 600,- voor uitgeven. Kan iemand mij vertellen wat de beste combinaties zijn? En wat goede videokaarten zijn? En weet iemand misschien een plek waar je goedkoop monitoren kunt kopen?

Ik zou het fijn vinden als iemand op mijn vragen zou kunnen reageren:)

hey.

Ik heb nog wel een monitor staan. Voor 20 euro mag je hem komen ophalen.
Het is nog wel een oude maar alles werkt nog perfect. Ik woon in eindhoven. Weet niet of dat dichtbij is en anders is enschede ook geen probleem.
Laat het maar weten.

Wil je trouwens voor je computer een echte game computer die nog even mee kan en de alle nieuwste games kan spelen?

Voor 600 euro kan je bij Dell al een beschaafde PC kopen

ja, ik wil een game computer die mee kan en alle spellen kan spelen. (monitor hoef ik niet ik zoek ongeveer een 22'' tft)

Misschien wat slim is om gewoon op de achterkant van een game te kijken wat hij nodig heeft. En dan gaan kijken wat er allemaal in de aanbieding is.
Ik vrees alleen dat een hele goede (new) rond de 1100 euro kost. 2de hands denk ik toch rond de 800 euro als die nog even mee moet gaan.
Misschien is het gewoon wel goed om op dell of anders sites ff rond te kijken wat hun in de aanbieding hebben.

een erg goede pc kan je al vanaf 700 euro krijgen waar je zelfs crysis op high graphics kan spelen neem gwn een systeempje met:

1x 8800gt( ongveveer 200 euro)
1x corsair 2x1gb geheugen (55.00,-)
1x lc power supply 550 watt. ( 40 euro)
1x samsung dvd brander ( 25 euro)
1x coolermaster elite 310 ( 30 eurie)
1x 250 gb hd ( 55 euro)
1x amd 6000+ ( 130 euro)
1x m2n-sli of een m3a moederbord ( 65 euro)
__________________________ totaal 600 euro

mgv,

merijntjuh

Moet alleen nog wel ergens in maar op zich geheel eens

2003575540075005094_rs.jpg

Bij Alternate

Leuke 22 Inch (Wide) scherm:
Samsung 225BW

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug