PC in onstopbare opstartfase.

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuks6
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, dan krijg ik een .txt.dmp bestand, en dat accepteert ie alsnog niet.

Dan heb je misschien .txt erbij getypt maar het bestandstype op "alle bestanden" laten staan. Het bestandstype MOET op .TXT staan. Alles van .DMP moet weg zijn. Open anders een nieuw kladblok-bestandje en kopieer het daar naartoe.

Hmm... misschien hebben we het door het naar txt te veranderen wel een beetje verklooid. :p
Ik was helemaal vergeten dat enkel een debugger dat bestand kan openen.

De debugger kan dat dmp-bestand nu niet openen, wat stom.

In de veronderstelling dat je je originele DMP-bestand nog hebt, kun je dit (xp 32-bits editie) eens downloaden?

Je zult nu bij programma's >> debugging tools for windows... het programma Windbg hebben. Je opent het programma en je kiest bij bestand voor Open crash file. Nu opent hopelijk eindelijk het crash-bestand. Als daar wel wat leesbare tekst in staat, kun je die dan even kopiëren naar een tekstbestandje en hier toevoegen? :o

We blijven aan de gang met al die bestandjes etc:P Gelukkig heb ik te veel tijd over ;)
EDIT: In veilige modus neem ik aan? En moet ik hem dan in kladblok posten? En moet ik als ik bladeren druk(als die knop eris) hem selecteren of doet ie dat automatisch?
PC maker gebeld en hij heeft het gefixd, slot graag.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan