pc ineens traag en stopt dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, Mijn post #29 bevat geen gevoelige informatie. Is #30 dan opgekuist? prima.

De service voor wireless kan je uitschakelen als je dit niet gebruikt.

Naar "kernel power" zal je moeten Googlen naar de verschillende mogelijkheden van wat de oorzaak van die foutmelding kan wezen. Hier kan van alles op jouw computer en configuratie van toepassing zijn. Leer bij foutmeldingen van de ervaringen van anderen. Overweeg een systeemherstelpunt, als je die hebt tenminste, voor een gemakkelijke oplossing.

Je moet beslist niet ingaan op reclame voor on-line computer opschonen. Niet zelden onveilig en er worden meestal valse positieven gemeld. Een gratis register cleaner kan je uit betrouwbare bron downloaden.

Nee, het bericht staat er nog. Gaat over de draadloos lan adapter en ip adres enzo.

Ik heb wel herstelpunten, maar dit probleem is al maanden, mss wel een jaar oud. Maar doordat opnieuw opstarten zo snel gaat liet ik het maar zo. Maar als je dit 20 x per dag overkomt, ga je wel es achter de oren krabben.

Ik gebruik cleaner en regcleaner.
AntiMalware heb ik weggehaald, die gaf om het half uur een melding en ik kon deze niet configureren. Heeft wel veel weggehaald, maar later steeds schoon.

Ik vind het wel leuk dat er al een hoop opgelost is. Veel geleerd!
Bedankt weer.

Ccleaner dus

Laatst bewerkt door een moderator:
@adwan
Voor evt. volgende vragen/problemen adviseer ik je een nieuw topic openen, we kunnen niet eeuwig een (privé) topic door laten gaan.
Het topic wordt dan onoverzichtelijk voor andere members omdat ze dan alle reacties moeten doorlopen, daar begint dus niemand aan.
Vandaar dat je nog maar van 1 kant een reactie krijgt.
Succes met je verdere vragen op het forum. :thumb:

Laatst bewerkt:
Prima
Maar wil jij dan post 30 even aanpassen? Iig de adresgegevens er uit halen?
Bedankt!

pc startte niet meer op, met herstelpunt weer voor elkaar gekregen.
ik ga nieuwe topic openen: hoe terug naar fabrieksinstellingen.

Bijlagen

• 20160209_190234.jpg
    20160209_190234.jpg
    87,1 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan