pc ineens zo traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

cécile

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2004
Berichten
36
Goed morgen

ik weet niet goed waar ik beginnen moet en of ik hier goed zit, maar begin gewoon,
na het verwijderen van een virus, is mijn pc heel traag op internet, duurt 30 sec voor hij een page opent, als hij hem al geopend krijgt, heb vanalles geprobeerd, defragmenteren schijfopruiming, noem maar op dat soort dingen, ik had skype dat heb ik er afgegooid, maar niks helpt, wie heeft er nog tips voor me?
over wat het kan zijn , of wat ik kan doen

bedankt alvast voor de moeite
i
ps k hoop dat ik dit bericht geplaatst krijg bij de eerste poging , krijg ik weer een bericht , pagina kan niet weergegeven worden
 
al gedaan!

ja dat heb ik ook allemaal al gedaan, via virus prikbord

spybod adware shredder allemaal gebeurd
 
Kijk eens op de homepagina onder de kop:

Spyware en Hijacklog

Daar kunnen ze je zeker verder helpen.
 
nee alles is schoon, dus daar licht het niet aan
ik denkt dat het beter is dat ik heel mijn pc opnieuw instaleer, dat heb ik al eerder gedaan, maar is niet goed gelukt, ik denkt zelf dat er twee draaien nu, dat het ouwe er niet echt af is, ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ben wat dat betreft een leek, had voor een jaar terug windows 98 en die pc kon ik in een wip opnieuw instaleren, maar xp is wat anders
 
Je kunt het ook proberen met systeemherstel. Je zou hem dan kunnen herstellen naar een datum van voordat de problemen begonnen.

Heb je de temp internetfiles ook verwijderd? Als daar veel in zit kan de pc ook trager worden.
 
TROY_SWIZZOR.AG zo heete het virus jozo






temp internetfiles verwijderen gebeurd toch met schijfopruiming? dat heb ik gedaan lucky

en als ik systeemherstel doe, komt dan het virus ook weer terug??
 
Even ter verduidelijking: het logje van Cecile is brandschoon.
 
Goede kans dat de trojan nog in systeemherstel zit, dus het beste systeemherstel uitzetten scannen op virussen en weer aanzetten.

TrojanDownloader.Win32.Swizzor.ag is no trojan itself, but this program is able to download a trojan silently from the internet.

Plaats toch maar even een hijackthis.log
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Even ter verduidelijking: het logje van Cecile is brandschoon.

OH dat is mooi, had niet begrepen of ze hem al geplaatst had.
 
nee ook systeemherstel helpt niks
ik weet het niet meer hoor, zit hier nu al uren te klungelen, hij is zo traag als dikke sssssst........... sorry:mad:


ow tussen 2() bedankt voor de moeite Hans:)
 
Geplaatst door cécile
ik denkt dat het beter is dat ik heel mijn pc opnieuw instaleer, dat heb ik al eerder gedaan, maar is niet goed gelukt, ik denkt zelf dat er twee draaien nu, dat het ouwe er niet echt af is, ik weet niet hoe ik dat uit moet leggen, ben wat dat betreft een leek, had voor een jaar terug windows 98 en die pc kon ik in een wip opnieuw instaleren, maar xp is wat anders

Hier wat uitleg:
http://www.schoonepc.nl/instal.html
 
ja dat met die mail heb ik ook geprobeerd, nu krijg ik weet ik hoeveel mail binnen,die ik allang gelezen heb, kan door de bomen het bos niet meer zien
 
Geplaatst door cécile
ja dat met die mail heb ik ook geprobeerd, nu krijg ik weet ik hoeveel mail binnen,die ik allang gelezen heb, kan door de bomen het bos niet meer zien

Hoort dit in dit bericht ???
 
druk op ctrl alt del, taakbeheer opent nu.
Kijk bij processen welk programma veel CPU gebruik vraagt. Bij mijzelf was het spysweeper die met regelmaat het cpu gebruik op voerde tot bijna 50% om daarna weer terug te vallen naar nul, sluit alle programma`s die veel cpu gebruik genereren, en kijk of het beter gaat.
Zo kan je in ieder geval bekijken welk programma de pc zo traag maakt.

Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan