PC inelkaar proberen te zetten..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Lol, ik lees nou al een poosje met verbazing mee over de lengte van deze thread, en ik denk dat tegen de tijd je je hardware wil gaan aanschaffen het reeds verouderd is en er al 3 nieuwe series uitgekomen zijn.....

Helemaal post 133, waarbij je aangaf dat dat de laatste vraag zou zijn, :) inmiddels 6 vragen verder :)
 
Laatst bewerkt:
Lol, ik lees nou al een poosje met verbazing mee over de lengte van deze thread, en ik denk dat tegen de tijd je je hardware wil gaan aanschaffen het reeds verouderd is en er al 3 nieuwe series uitgekomen zijn.....

Helemaal post 133, waarbij je aangaf dat dat de laatste vraag zou zijn, :) inmiddels 6 vragen verder :)
Tja nieuwe ideeen he :p

Maar hierboven heb ik nog een aantal vraagjes vermeld zoals je misschien hebt gezien het antwoord op die vragen wil ik alleen nog weten dan ga ik de onderdelen bestellen :)

Heb jij enig idee?

>>>

Is dit moederbord ook goed?
http://www.azerty.nl/producten/product_detail/?ID=33056&GROEP_ID=89&p_tab=8&TAB=specificaties


(1) Zo ja past ie bij de rest van het systeem?(past het samengestelde systeem op de Asus P5K-E/WIFI-AP,Retail)

(2) Is het moederbord goed om mee te gamen?

(3) Past een arcitic freezer 7 Pro er nog bij?
 
Laatst bewerkt:
(1) Dus is dit moederbord ook goed?
http://www.azerty.nl/producten/produ...=specificaties


(2) Zo ja past ie bij de rest van het systeem?(past het samengestelde systeem op de Asus P5K-E/WIFI-AP,Retail)

(3) Is het moederbord goed om mee te gamen?

(4) Past een arcitic freezer 7 Pro er nog bij?

PS. De reden waarom ik dit nog is vraag is omdat ik een andere P5K serie zag met WIFI er gelijk op.
 
Dus de Asus P5K E WIFI/AP is dus een goede keus.

Dan heb ik nog een paar vraagjes over:D

(1) Is het moederbord Asus P5K E WIFI/AP goed om mee te gamen?

(2) Past een arcitic freezer 7 Pro in mijn systeem en kast?




Mijn systeem samengesteld systeem:



Behuizing: CoolerMaster Centurion 5

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt

Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870

Windows XP Professional

ongeveer 525 euro


(3) Hier hoef ik niks meer bij te doen een compleet systeem om te gamen toch?



(4) Past het systeem bij elkaar?

(bijvoorbeeld: past de processor, videokaart, geheugen op het moederbord Asus P5K E WIFI/AP, heeft te voeding genoeg aansluitingen om alles stroom te geven?) Enzovoort.


(5) Als het systeem helemaal compleet is op elkaar past enzo hoe snel is het systeem dan in GHZ??(MHZ mag ook:p)
 
Laatst bewerkt:
(1) Dus is dit moederbord ook goed?
http://www.azerty.nl/producten/produ...=specificaties


(2) Zo ja past ie bij de rest van het systeem?(past het samengestelde systeem op de Asus P5K-E/WIFI-AP,Retail)

(3) Is het moederbord goed om mee te gamen?

(4) Past een arcitic freezer 7 Pro er nog bij?

PS. De reden waarom ik dit nog is vraag is omdat ik een andere P5K serie zag met WIFI er gelijk op.

Alles is Ja
 
Dus de Asus P5K E WIFI/AP is dus een goede keus.

Dan heb ik nog een paar vraagjes over:D

(1) Is het moederbord Asus P5K E WIFI/AP goed om mee te gamen?

(2) Past een arcitic freezer 7 Pro in mijn systeem en kast?




Mijn systeem samengesteld systeem:



Behuizing: CoolerMaster Centurion 5

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt

Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870

Windows XP Professional

ongeveer 525 euro


(3) Hier hoef ik niks meer bij te doen een compleet systeem om te gamen toch?



(4) Past het systeem bij elkaar?

(bijvoorbeeld: past de processor, videokaart, geheugen op het moederbord Asus P5K E WIFI/AP, heeft te voeding genoeg aansluitingen om alles stroom te geven?) Enzovoort.


(5) Als het systeem helemaal compleet is op elkaar past enzo hoe snel is het systeem dan in GHZ??(MHZ mag ook:p)

JAAA met dat is een systeem om mee te game
 
hij bedoelt volgensmij dat het zoveel kost....
:shocked::shocked:

Dan ben ik benieuwd waar hij die spullen voor die prijs kan kopen. Het moederbord, de CPU en de Graka zitten samen al aan de 400 euro.

Ron
 
Ow sorry ik bedoelde rond de 625 euro.

Dan zijn dit nog de overgebleven vragen:p

(1) Als het systeem helemaal compleet is op elkaar past enzo hoe snel is het systeem dan in GHZ??(MHZ mag ook) (hoe snel is de processor)

(2) Past het systeem bij elkaar??

(bijvoorbeeld: past de processor, videokaart, geheugen op het moederbord Asus P5K E WIFI/AP, heeft te voeding genoeg aansluitingen om alles stroom te geven?) Enzovoort.

(3) Ik hoef dus niks meer bij het systeem te doen, de onderdelen die ik noemde ga ik dan bestellen in elkaar zetten windows XP installeren dan alle drivers installeren en ik kan gamen etc. >?




samengesteld systeem die ik ga bestellen:


Behuizing: CoolerMaster Centurion 5

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550 Watt

Moederbord: Asus P5K-E/WIFI-AP

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: sapphire radeon HD 3870

Windows XP Professional





PS. Muis, toetsenbord en monitor heb ik al ;)

Maakt het veel uit wat voor monitor je op je videokaart aansluit?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er nog wel iets goedkoper geheugen te krijgen is, van GeiL of OCZ of Kingstonl. Corsair is over het algemeen wat duurder dan de eerder genoemde merken.

Verder, vraag 1 kun je nu zelf al beantwoorden, dan is namelijk 2.4 GHz. Dat is de snelheid van de processor, de snelheid van het hele systeem samen kun je niet uitdrukken in GHz of MHz. Het antwoord op vraag 2 is positief, dat gaat wel lukken en dat is het antwoord op vraag 3 ook. Maar nogmaals, ik raad je aan om even te wachten en even door te sparen voor een systeem met een HD4870.

En het maakt zeker wel uit welke monitor je op je videokaart aansluit. Monitoren hebben verschillende groottes, resoluties, kwaliteit, reactiesnelheid, input lag, kleurenweergave, kijkhoek etc etc.
 
Oke dankjewel ik ga even kijken of ik ander geheugen kan vinden :thumb:


(1) Als ik de arctic freezer 7 pro op mijn processor plaats tot hoever kan ik mijn processor dan het beste overklokken??


PS. Ik zal hier zo even melden wat voor geheugen ik dan neem :)
 
Oke dankjewel ik ga even kijken of ik ander geheugen kan vinden :thumb:


(1) Als ik de arctic freezer 7 pro op mijn processor plaats tot hoever kan ik mijn processor dan het beste overklokken??


PS. Ik zal hier zo even melden wat voor geheugen ik dan neem :)

De Arctic Freezer 7 Pro koelt inderdaad beter dan de Intel Boxed Cooler, dus je kunt je processor wat verder overklokken waarbij de temperaturen nog niet te hoog zijn. De E8400 moet toch wel de 3.6 met gemak kunnen halen.
 
De Arctic Freezer 7 Pro koelt inderdaad beter dan de Intel Boxed Cooler, dus je kunt je processor wat verder overklokken waarbij de temperaturen nog niet te hoog zijn. De E8400 moet toch wel de 3.6 met gemak kunnen halen.

Oke en van het geheugen weet jij ereen te vinden ik zie ze wel maar ze zijn duurder dan die ik nu heb.. gekozen.
 
Laatst bewerkt:
de 9600GTS bestaat (nog) niet
en Azerty is wat goedkoper
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan