PC inspector in Vista werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
PC inspector smart gedownload. Daarna geïnstalleerd in Vista. Geeft fout aan. Ontbreekt gif89.dll. Deze fout opgezocht en het antwoord is regsvr32 /u gif89.dll uitvoeren, daarna verwijderen en PC inspector opnieuw installeren. Komt niet verder dan uitvoeren. Ant. Kan gif 89 enz niet laden. Zorg ervoor dat het binaire bestand in het opgegeven pad is opgeslagen of spoor de fout op door te zoeken naar problemen met het binaire bestand of hiervan afhankelijke dll bestanden. Kan opgegeven module niet vinden.
Iemand een idee hoe ik inspector kan installeren?

Bedankt. Direct proberen. Eerst op mijn eigen pc met XP en daarna op de Vista de elders staat. In ieder geval herkent het programma slecht 1 ID en mijn camera dus niet. Ga ermee naar de kaartlezen in Vista. Je hoort mijn reactie.

Laatst bewerkt:
Voor de XP computer heb ik een usb kaartlezer gekocht. SD kaart erin en het programma Zero laten draaien. Haalt de jpg-tjes er af die ook al op een normale wijze heb gekopieerd. Zij staan dus nog op de SD kaart. De verwijderde jpg-jes vindt hij niet. Ook met pc inspector getracht de gedelete jpg-tjes te vinden. Ook die komt slechts met de bestaande jpg-tjes. Dus niets gevonden. Ligt dat aan het programma of staat er niets (meer) op?
De Vista comp nog niet uitgeprobeerd. Ik heb het vermoeden dat het geen verschil zal uitmaken? Is er nog een sterker programma?

Het kan dat je verwijderde JPG's alweer overschreven zijn door andere. Helaas kun je die dan niet meer terug halen.

Helaas, doch bedankt voor jouw inzet en die van de anderen. Blijft dat pc inspector niet werkt onder Vista zoals eerder aangegeven.

De exe in de compatibiliteitsmodus laten werken op XP-SP2, werkt het meestal wel.

lange Pier, fijn dat je reageert, maar ik begrijp niets van je aanbeveling. Graag voor mij op basic niveau.

Naar de map van dat programma gaan, de uitvoerende exe opzoeken, rechtermuisklik en doen wat ik eerder voorstelde.

Is dit voor betere scan of voor installatie op Vista? Het volgende heb ik op de XP pc ondernomen. Ik ben gegaan naar de map van pc inspector. Vervolgens heb ik pci_nl_smartrecovey toepassing rechtsaangeklikt. Dat gaf een kleine wijziging van een instalmenu. En dan?

Laatst bewerkt:
Heb het net geprobeerd en SmartRecovery werkt hier prima in Vista.

Overigens had ik het over de SMR.exe file in de Convar map en het ging over de werking in Vista.

Oplossing voor windows vista

Hallo gebruikers,

het is nu eindelijk mij wel gelukt. Het volgende heb ik gedaan.
Wanneer je het programma geinstalleerd hebt moet je gaan naar de map: c:\program files\convar\

hierin zit het bestand SMR.exe (het programma zelf) -> Klik met rechts op dit bestand en kies voor eigenschappen. op het tabblad compabiliteit moet je aangeven dat het bestand uitgevoerd moet worden als administrator.

start vervolgens het programma op en hij doet het....:thumb:

Walter

Hallo gebruikers,

het is nu eindelijk mij wel gelukt. Het volgende heb ik gedaan.
Wanneer je het programma geinstalleerd hebt moet je gaan naar de map: c:\program files\convar\

hierin zit het bestand SMR.exe (het programma zelf) -> Klik met rechts op dit bestand en kies voor eigenschappen. op het tabblad compabiliteit moet je aangeven dat het bestand uitgevoerd moet worden als administrator.

start vervolgens het programma op en hij doet het....:thumb:

Walter

Met het bovenstaande is het mij wel gelukt om SMARTRECOVERY te openen!!:p;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan