PC-instellingen wijzigen zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, of een oorzaak, maar de print screen zegt genoeg:

windows8.jpg

Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Ramshield,

Ik heb precies hetzelfde probleem en kan er geen oplossing voor vinden. Heb jij het probleem al kunnen oplossen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, want dan zou alles bijvoorbeeld zwart zijn. Maar als ik ergens met mijn muis over ga, dan is het wit.

En mijn instellingen staan al goed, van bureaubladachtergrond:

http://puu.sh/1KjF8.jpeg, kleur is zwart, niet iets met contrast.
 
Ramshield, ik heb het probleem nog steeds. Ben op zoek op internet naar een oplossing, maar kom dit probleem verder niet tegen. Wat mij wel opvalt is dat na installatie het er goed uitziet, maar volgens mij gooit een windows update onderdeel roet in het eten. Ik heb de meest recente NVidia drivers en wisselen naar en terug van hoog contrast helptmniet, zoals jij al aangeeft.

Bij het opstarten, valt mij op dat de plaat van Seattle zeer hoog contrast heeft en bijna geen kleur. Ik denk dat dit ermee te maken heeft.

Daarnaast valt mij op dat dit doorwerkt in andere onderdelen van de New UI: rechts bij instellingen is de achtergrond wit ipv de achtergrond volgens de kleurstelling die is gekozen.

Hoop dat hier snel een oplossing voor komt.
 
Ik heb zelf een aangepast iets in plaats van Seattle, maar het is inderdaad gebeurd na een Windows update.
Vreemd genoeg, ik heb ook windows 8 op mijn desktop PC, en daar werkt het nog prima.
 
De oplossing voor zwart scherm in pc iinstellingen Windows 8

Ramshield,

Hierbij meerdere oplossingen voor het probleem. Lees de thread goed door en probeer elke oplossingen. Mijn problemen ontstaan denk ik omdat ik in de nvidia instellingen heb gewijzigd. Ik moet nog de nvidia drivers de- en opnieuw installeren, maar ik denk dat dit het probleem is.

http://forums.hardwarezone.com.sg/windows-8-338/black-pc-settings-4035413.html
 
En ook mijn probleem is opgelost. Drivers opnieuw installeren en gekozen voor een verse installatie. Daarna computer herstarten en presto, probleem opgelost ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan