pc is erg traag na instal nero 6.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
mijn pc is verschrikkelijk traag geworden na de installatie van nero 6.3. (ook de laatste update geinstaleerd)De HD blijft constant branden.Na geruime tijd opent het programma ,maar het zo TRAAG!!!!,Loopt 9 van de 10 keer vast .Ik heb een virusscan gedaan, ad-adware(net een update gedaan) gedaan,opstartprocedure gewijzigd,alle andere branderprogjes verwijderd,maar ik heb er nog clonedvd,dvdshrink en powerdvd opstaan.Na het verwijderen van de branderprogjes, heb ik ook het register nagezocht op restanten van de verwijderde progjes.Wie o wie weet raad.:mad: :mad:

groet
jaap

nunc aut nuquam

En als je nero verwijdert dan gaat het wel goed ?

nero 6.3

voordat ik nero erop had was het goed, kan er soms een conflict ontstaan door een pinnacle tv-kaart.Hoe kan ik zien , wat er aan de hand is.Mijn vorige branderprog was bh-gold, maar was niet zo uitgebreid.

:evil:

jaap

Als je XP hebt dan zou je eens in de logboeken kunnen kijken.

start - configuratiescherm - systeembeheer - logboeken.

Kijk eens of daar gele of rode tekens staan.
zo ja dan kun je zien waar iets niet goed is of fout gaat.

hoi, ik heb het volgende gedaan.Mijn cd-rom uitgeschakeld, en nu werkt het wel goed.voor zover ik kan nagaan.Ik heb er een gewone standaard speler inzitten.Merk?????(ide cd-rom 48x/TKU) kan ik hiervoor nog een update voor ophalen ,zodat deze ook nero ondersteund.Of hebben jullie nog een andere oplossing voor mij.Ik heb ook in het logboek gekeken ,daar stond alleen in rood ,dat de kabelmodem geen kontact kon maken met ahead of zoiets.verder stonden er geen rare dingen in.

met groet

jaap
nunc aut nunquam

Zet in msconfig > opstarten alles van Nero\Ahead eens uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan