Pc is sinds een maand erg traag geworden

Status
Niet open voor verdere reacties.

furynator

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2007
Berichten
16
Hallo ik ben juist nieuw op Help mij en ik hoop dat jullie mijn traag pc probleem kunne oplossen.

Sinds een maand heb ik echt problemen,M'n pc is echt trager geworden,voorbeeldje:

Ik start pc op,op taakbeheer rond 220 geheugengebruik,Ik speel een spel op m'n pc en het loopt vlotjes en na een 15-20 minuten loopt het vast om de 2seconden..Ik alt tab en wat zie ik?rond de 600)700geheugengebruik en als ik dan het spel aflsuit en gewoon op windows zit heb ik rond 550geheugengebruik.



(btw spyware/virus uitgesloten,AVG vond niets,ik heb beide AVG's)

Met vriendelijke groeten,

Wim.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
wat is dat voor iets zeg

download eerst maar eens wat antispyware tools

spybot search and destroy
avg antispyware
spywareblaster

laat deze na instaleren hun werk doen.
daarna instaleer je een goede virus scanner avg antivirus free of een betaalde.
en ook mag er een firewall op.
daarna kan je in start msconfig typen en daar kan je auto run zaken uit schakelen die,
niet direct nodig zijn.
er zal vast nog mensen je nog meer helpen verder.
sterkte jezus :shocked:
 
Ik heb beide AVG's al en geen enkele spyware/virus gevonden,Ik gebruik Ccleaner elke dag en de temp map is helemaal leeg
 
ook al gescand met ad-aware en ewido
 
Ad-aware vond 26 infecties

Geen serieuse infecties : / alleen maar cookies

Is er niet echt veel sneller op geworden,Het is alsof het trager is geworden nadat ik ad-aware heb zelfs.
 
Als je denkt dat het door ad-aware minder snel is geworden dan zou ik eens gaan denken aan een format c:

Of plaats eens een hijack log bij www.nucia.eu/forum
 
Hmm wel Windows staat ook op c: en ik heb de cd's van windows niet meer

Hoewel ik heb ook een F:/

C en F hebben beide 40GB int tottaal en 27gb vrij
 
Kijk even of je in de windows\system32 map de bestanden rqrqrqo.dll en/of ddcyw.dll hebt staan. Bij mij vonden virusscanner en anti-virus ook niks, totdat de bedreiging echt groot werd.

Er zijn nog 2 bestanden waar ik niet de volledige bestandnaam meer voor handen heb.

Welke processen zorgen voor een hoog CPU/geheugen gebruik?
 
Wel er zijn niet echt processen met een geheugehgebruik,als ik alle proces optel kom ik niet eens aan de helft..Er is iets

Iets dat niet direct opstart maar pas na een 40 tal minuten wanneer ik al bezig ben op wow etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan