pc is sloop

Status
Niet open voor verdere reacties.

persman89

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
hallo,

ik heb van de week m'n computer en video kaart geprobeerd over te clocken, dat ging allemaal goed maar nu heb ik hem weer terug gezet op het origineel maar nu is hij ontzettend traag geworden. zo is hij 8 minuten bezig met opstarten en spelletjes spelen gaat al helemaal niet meer. ik heb een windows XP, pentium 4, 3 GHz met 2 gig geheugen.

mijn vraag is nu, waar kan dat aan liggen en hoe kan ik het weer goed maken.

alvast bedankt.

Hoi,

Weet je zeker dat je alles weer goed hebt terug gezet.

Modag

zover ik weet wel, ik heb het in de bios weer op [auto] gezet en bij de ATI instellingen heb ik de schuifbalken weer op het geadviseerde MHz gezet.

Waar heb je allemaal aan gezeten,geheugeninstellingen,FSB etc.,lijkt er op dat je je geheugen hebt overclockt.
Ik zou 't moederbordboekje er eens bijpakken,vooral met overclocken moet je of weten wat je doet en de gevolgen of alles stap voor stap opschrijven wat je hebt gedaan zodat je alles weer terug kan zetten zoals 't is geweest,krijg je 't niet goed rest je niets anders dan alles terug te zetten naar "default settings"

Laatst bewerkt:
ik kwam er niet meer uit dus ik heb de "default settings" gedaan maar dat mocht ook niet baten. dus heb ik maar besloten om een nieuw systeem aan te gaan schaffen aangezien mijn huidige spullen al redelijk veroudert zijn.

dus iedereen bedankt voor de reacties en misschien tot een volgende keer.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan