pc.is wat traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
hallo
Daar ik niet weet of ik hier goed zit met m,n vraag
Dus maar een gokje wagen
Is het verstandig als ik Slow-P.C.Figher aanschaf
met de proefversie kwamen nogal wat fouten naar boven. vooral over registersleutels die er niet waren

b.v.d. groetjes suffie

Als je het register wilt opschonen, zou ik CCleaner kiezen.

Ik sluit me aan bij rikxp , ccleaner is daar een relatief veilig programma voor en het is gratis.

Ikzelf gebruik al een paar jaar naar volle tevredenheid tuneup utility's!
Je moet er wel voor betalen! (of via nzb"s of torrents)

Ccleaner is ook prima en gratis natuurlijk, maar een proggie als tune-up kan veel meer, en makkelijk in gebruik en vreet niet veel geheugen op de achtergrond! (zelf gecheckt).

Maarja er zijn zat van die proggie's tegenwoordig:p

Ikzelf gebruik al een paar jaar naar volle tevredenheid tuneup utility's!
Je moet er wel voor betalen! (of via nzb"s of torrents)

Ccleaner is ook prima en gratis natuurlijk, maar een proggie als tune-up kan veel meer, en makkelijk in gebruik en vreet niet veel geheugen op de achtergrond! (zelf gecheckt).

Maarja er zijn zat van die proggie's tegenwoordig:p

OK,

Maar Tune Up is aardig zwaar en heeft veel keuzes (mooi naartuurlijk).

Maar als je alleen je PC sneller wilt maken... ;)

Dat is waar, het is een uitgebreid programma maar zwaar niet hoor. (45 mb geloof ik) en je hebt zelf in de hand of je het handmatig doen of je zet hem op automatische piloot en je pc wordt 2 of 3x in de week onder handen genomen. Een pc van tegenwoordig (core2duo,quadcores) met 2,3,4 gb geheugen kan het makkelijk aan. Easy!! Mijn pc wordt er niet trager van maar sneller. Maar dat is eigen mening en ervaring ik gebruik tuneup vanaf versie 2007.

Maarja er zijn ook gebruikers die het verafschuwen, dus zeg het maar;)

Ja inderdaad je kunt er veel meer mee maar je kan er ook meer kwaad mee aanrichten volgens mij , dat is uiteraard mijn mening over dergelijke programma's.

Als je niet erg bekwaam bent met computers en je klikt zomaar van alles aan, dan ja.. kan het schadelijk zijn. Maar dat kan met ccleaner bv ook!

Je kunt het ook zonder deze programma's doen en gewoon je hdd scannen op malware/virussen, defragmenteren, schijfopruiming enz. Ook je pc eens openschroeven en het stof eruit zuigen/blazen kan geen kwaad, als je het maar voorzichtig doet en je pc helemaal van stroom ontdoet!

Hier nog wat tips en ander schoonmaak proggies..

http://forum.tipsentrucs.nl/viewtopic.php?t=8358

Dat is waar, het is een uitgebreid programma maar zwaar niet hoor. (45 mb geloof ik) en je hebt zelf in de hand of je het handmatig doen of je zet hem op automatische piloot en je pc wordt 2 of 3x in de week onder handen genomen. Een pc van tegenwoordig (core2duo,quadcores) met 2,3,4 gb geheugen kan het makkelijk aan. Easy!! Mijn pc wordt er niet trager van maar sneller. Maar dat is eigen mening en ervaring ik gebruik tuneup vanaf versie 2007.

Maarja er zijn ook gebruikers die het verafschuwen, dus zeg het maar;)

Ok ik raad dit programma ook wel aan ik heb 't zelf ook. ;)

CCcleaner kan ook schade aanrichten met vekeerd gebruik hoor.

CCCleaner raad ik aan voor alleen PC opschonen

CC Cleaner

bedankt ik heb CCCleaner geinstalleerd prima

mv.g. suffie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan