Pc kan niet aamelden met netwerk/internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nash
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nash

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
Hey,

Ik ben net nieuw op dit forum en ik kon mijn vraag niet vinden, vandaar deze post.

Ik heb een draadloos netwerk met als router een linksys WRT54G. Wanneer ik 5 van de 10 keer de pc opstart heeft hij al geen verbinding met internet. De pc ziet het netwerk wel maar kan zich gewoon niet aanmelden. Wanneer ik op 'aanmelden' druk of wanneer ik op 'netwerk herstellen' druk dan gebeurt er niks en houd die eropeens mee op met zoeken. Wat ik heel raar vind is dat wanneer ik de pc opnieuw opstart heb ik 9/10 keer wel opeens weer internet vebinding. Ik heb al op verschillende forums gekeken maar kon nergens hetzelfde probleem vinden.

Ik hoop dat jullie hier een antwoord op hebben.

Groeten,

Maarten Bakker

Heb je de linksys WRT54G als eens gereset,spanning eraf en de Pc uitzetten een minuutje wachten en nog eens proberen!

Heb een virusscaner/firewall draaien?
Nog foutmeldingen gekregen de laatste tijd?
Nog programma`s geinstalleerd de laatste ijd?

Hey,

Bedankt voor het reageren.

De pc is net aangezet en wat ik al zij: als ik hem opnieuw opstart, heeft hij wel verbinding.

De linksys heb ik nog niet gereset. Maar dit probleem gebeurt niet altijd. Soms wel soms niet, ik heb hier nog geen regelmaat in kunnen vinden

Virusscanner: NOD32
Firewall: Die van microsoft zelf

Ik heb dit probleem al eigenlijk al een tijdje dit dus ik heb er al verschillende programma's bij geinstalleerd en waarschinnlijk ook al is een foutmelding gekregen ergens van.

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Groeten, Maarten

Wat je zou kunnen proberen is de Firewall windows uitzetten,mod 32 is voldoende!
Ga eens naar start--uitvoeren-- typ daar msconfig en schakel bij opstarten alles eens uit behalve nod32 natuurlijk.

Reset de router maar eens,dit wil ook nog wel eens helpen!

Oke, ik ga dit meteen even doen, Ik heb nu wel zo'n irritante melding van windows-beveiligingsmeldingen. Ik kan nu niet meteen bekijken ofdat de oplossingen helpen. Mocht ik over een week nergens meer last van hebben. Meld ik dit weer.

Groeten, Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan