PC kan niet opstarten Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

evora

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2005
Wie kan mij helpen?

Ik heb een HPElitedesk 705 G1 die niet meer wilt opstarten.
Als ik niks doe komt op een beeld met de HP logo staan. Het staat op het beeldscherm, druk op een knop om door te gaan maar hij reageert niet.

Daarna heb ik geprobeert op ESC te drukken bij het starten.
Hij komt op een startup menu. Ik heb nog F2 gedaan , Hard drive check gedaan en dat doet hij wel. Antwoord: passed
Echter wil ik terug naar de startup menu en krijg ik een zwarte beeldscherm met een melding van 8192 MB V02.22
Press ESC for startup menu, maar hij reagaeert niet.
Bij opstarten heb ik ook Crtl+S geprobeerd en kom ik op een MBA configuration Menu. Maar wat moet ik verder doen? Ik begrijp niks hierover? Wat kan ik uitproberen? weet iemand?

Ik heb foto's gemaakt met de informatie. Die stuur ik als bijlagen.

Alvast dank!

IMG_20171228_215623.webpIMG_20171229_095701.webp

En sinds wanneer is dat ontstaan?

Start op met een USB stick of DVD waar W10 op staat als je geen herstel USB stick of DVD hebt gemaakt, staan diverse tools op om Windows weer gangbaar te meken, enige probleem is dat je niet weet wat er loos is.
https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

De gemaakte image terug zetten kan ook.(vermoedelijk niet gemaakt?)

Lange Pier bedankt.

Ik heb het al gedaan. Vanuit een USB stick opgestart en ik kom nog op problemen oplossen . Druk ik op opstartherstel maar hij zegt :
de PC kan niet worden herstel met Opstarthertsel.

Is er nog hoop? ik heb natuurlijk geen DVD of anders gekregen.

ik heb toch opnieuw de windows 10 geinstaleerd.
Dat is jammer. Ik moet alles opnieuw installeren en ben ik een paar documenten kwijt. Maar de PC doet het weer. Dat is fijn.

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan