PC kan niet restarten!

• Onderwerp starter Onderwerp starter BizZz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BizZz

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2005
Hallo,

Ik heb deze vraag al eens gepost een aantal maanden geleden maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Het zit namelijk zo, mijn pc kan niet restarten. Via uitschakelen en dan aanzetten gaat perfect maar als ik bijvoorbeeld in windows opgeef opnieuw opstarten, krijg ik tijdens het opstarten een zwart scherm en dit blijft ook zo. Het lijkt alsof de pc opstart maar ik krijg geen beeld.

Ik heb een ASUS a7v600 moederbord met 1024GB ddr (Kingston 2700) en een 9800pro. Mijn processor heb ik overclocked van een AMD Ahtlon XP naar een 2800+ naar een 3200+. Draait erg stabiel met goede temps.

Het enige wat erg irritant is is dus het niet kunnen restarten. Dit is bijvoorbeeld erg vervelend als je in je bios zit en je gaat eruit dan restart die maar blijf ik een zwart scherm houden. Ik heb al veel dingen geprobeerd te veranderen in me bios enz maar het blijft maar, ook google bracht niets op. Toen mijn cpu standaard was had ik dit niet. Maar het lijkt me toch dat je een of andere functie aan kan zetten dat dit probleem verholpen is?

Ik hoop antwoord te krijgen en alvast bedankt!

mvg Paul

niets te functies: clock het hele zaakje maar trug, je geeft het zelf al aan. gwn weer op 2800+ laten draaien(ik vermoed dat je tog niet zoveel verschil merkt)

als het niet helpt ligt het daar niet aan, maar ik vermoed eigljik van wle

Ok ik heb alles weer terug gezet :( en je vermoedens waren inderdaad goed. Nu restart die wel. Dus ik laat hem dan maar lekker zo standaard draaien, iig thx voor de reactie!

Als eens gekeken of je de AGP/PCI snelheid kunt vastzetten? Zo ook voor de geheugen snelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan