pc kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar als de voeding kapot i dat kan hij tog niet aangaan? en de ventilator doethet ook
 
Als je wat ruikt, qua brandlucht, heb je best kans dat er wat kapot is.:rolleyes:
Nu kun je gaan raden wat dat zou kunnen zijn, maar om dingen uit te sluiten zul je dus eerst die dingen moeten testen.

Dus een andere voeding proberen, kijk ook eens naar de stekker op het mobo, de bios resetten, bij meerdere reepjes geheugen, er eentje in laten zitten, en deze omruilen voor de andere, of bij iemand even lenen, op het mobo alle onderdelen goed nazien op brandplekken.
 
Voeding kan alles wel aansturen maar dat wil niet zeggen dat alles naar behoren word voorzien van spanning het kan dus zijn dat die niet meer te belasten omdat er een gedeelte defect is, maar brandlucht kan ook veroorzaakt worden door een moerderbord wat sluiting heeft of defecte componenten.
Maar ik zou eerst de voeding eens uitwisselen.
 
bjhaze zei:
hey deze vraag gaat over een

600mhz P3
256 mb ram
40gb geheugen

mijn pc is al wat ouders maar deed het egt super. Ik heb eergisteren een andere 3d kaart gekocht 128MB en hij deed het heel goed. Maar ik wil me pc net aanzetten en hij deed het maar niet, hij ging niet aan, ook geen lampje branden of iets. Op een gegeven moment ging hij aan maar hoorde je net zon stroom tikje en het rook een heel klein beetje vaag. Dus ik openmakne mar ik zie niks. En wer aanzetten maar nu als je hem aanet gaan allen de lampjes van de pc branden maar geen beeld of opstartprocedure.

wat kan er aan de hand zijn?
ff een vraagje tussendoor; hoezo zal je zo'n videokaart in je pc plaatsen"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan