PC kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse james 008

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
hallo,
mijn PC start niet meer op... Hij geeft geen beeld en het beeldscherm ledje gaat knipperen (geen signaal) wat zou dit kunnen zijn? soms geeft hij ook overload (helemaal aant begin)

Jesse

krijg je piepjes tijden het opstarten.
toevallig de kast open gehad en iets bijgeplaatst of verwijderd.

Zeker dat alle kabels er goed in zitten? Gaan er ledjes op de pc branden en/of hoor je de fans draaien? Doe anders is een bios reset.

okeej, Ik heb het bios al 100000X gereset, er is nix bij in of eruit gehaald ik heb de kabels gecheckd ik heb het bios batterijtje vervangen... ik heb hem schoon gemaakt, en de CD spelers geven geen leds... geen piepjes btw... helaas:(

okeej, Ik heb het bios al 100000X gereset, er is nix bij in of eruit gehaald ik heb de kabels gecheckd ik heb het bios batterijtje vervangen... ik heb hem schoon gemaakt, en de CD spelers geven geen leds... geen piepjes btw... helaas:(

Dan denk ik dat je voeding eraan is. Kan je misschien eens met een andere voeding proberen uit een andere pc?

neej voeding is denk ik niet kapot want de harddisk en fans gaan wel draien :P ik heb net het geheugen eruit gehaald (1tje er weer in gezet) en nu start hij volgens mi9j weer goed... ff kijken hor

hij geeft nu weer het probleem waar het allemaal mee begon... Hij loopt vast het harddisklampje blijft aan en hij reageerd nergens meer op :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan