PC klinkt als kettingzaag!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang het geen NoName, Sweex, Qtec, Target of Trust is, maar een Zalman heb je ook voor vanaf 40 euro, maar meestal zit je wel op zo,n 50, 60 euro voor een beetje voeding.

Een Asus of Antec zijn b.v. prima voedingen.

Kiek hier.

dirtyblonde zei:
waarom niet die andere? ik heb het geld niet op me rug groeien.. ben maar een arm studentje :(

Ja, ja, arm studentje, me...........:D

Die prijzen zijn gewoon gelijk, dussssss.:thumb:
En die andere, van hetzelfde merk, een paar hamburgers meer.

Of bel eens een paar kennisen of ze nog een oude pc hebben staan.
Ik heb laatst de kelder opgeruimd, en geloof ik wel 8 voedingen weggegooid.

Laatst bewerkt:
kijk dat is ZOOO zonde!! :p .. die eerste die ik zei, kan zoiezo niet want ik heb geen 24 pints dus het wordt die 2e (volgens bandit).

Jozo zei:
Of bel eens een paar kennisen of ze nog een oude pc hebben staan.
Ik heb laatst de kelder opgeruimd, en geloof ik wel 8 voedingen weggegooid.

nits weg gooien ik kan alles gebruiken

BANDIT123 zei:
nits weg gooien ik kan alles gebruiken

Ben ik een verre neef van je, ouwe .......:D

Heb er ook nog wel een paar liggen, uit cases met flutvoedingen gesloopt om er betere in te proppen.

Nu nog iemand die in de buurt woont bij dirtyblonde, die nog een oude voeding heeft liggen,
en het is weer helpmij op z'n best. :thumb:

Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Ben ik een verre neef van je, ouwe .......:D

Heb er ook nog wel een paar liggen, uit cases met flutvoedingen gesloopt om er betere in te proppen.

Nou kijk zal ik je uileggen,ze zijn heel goed tegebruiken als HD koelers,door ze aan stikjes op tehangen naast de HD in de kast,en is ook nog beter voor de AirFlow, het zuigt de koude lucht van onder over de hd ,en de voeding blaast weer naar buiten.

SNAPPIE een beetje (Rotterdammers zijn Zunig he)

Jozo zei:
Nu nog iemand die in de buurt woont bij dirtyblonde, die nog een oude voeding heeft liggen,
en het is weer helpmij op z'n best. :thumb:

Jij woont het dichtste bij:D.....Oh ja je hebt ze weggegooit

BANDIT123 zei:
Nou kijk zal ik je uileggen,ze zijn heel goed tegebruiken als HD koelers,door ze aan stikjes op tehangen naast de HD in de kast,en is ook nog beter voor de AirFlow, het zuigt de koude lucht van onder over de hd ,en de voeding blaast weer naar buiten.

SNAPPIE een beetje (Rotterdammers zijn Zunig he)

Nee, snap er geen hol van, ben wel dom, maar niet slim.:D

Rotjeknor, tja, vlak bij Zeeland, maar wij Amsterdammers ( woon ik niet, hoor. ) hebben het dan over een ouwe jood, die kunnen ook alles gebruiken. ( ik ook, maar dat komt dan ook door mijn afkomst, dus )

Maar de meeste van die dingen uit die goedkope voedingen maken een te ring ( Hagenees, ben ik niet, hoor.) herrie, hou van rust, Arctic, the best there is.

ik heb al een maand me kast open staan, en al een maand niet meer gezoemt, op 1 dag je na.. geen nieuwe voeding gekocht hoor haha.

wel een wonder gebeurt; er was verschrikkelijk veel water in me beeldscherm gekomen terwijl die aan stond, paar dagen in zon laten staan, aangesloten, en hij doet het nog perfect, echt een wonder he!

Heu!? Water in je beeldscherm?? Zit je niet per abuis naar je vissekom met guppies te kijken? (Hoe krijg je nu veel water in je beeldscherm; open dakraam ofzo?)
Ben benieuwd welke temperaturen je nu hebt op processor en in de kast? Voor de airflow is het, volgens mij, beter om de kast juist dicht te laten omdat die flow anders alle kanten uitwaaiert, behalve daarheen waar het echt nodig is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan