Pc koeling's geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

deobus

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Zoals de titel zegt, is er een manier om dit helemaal ''uit'' te krijgen.. zo zacht dat je hem niet meer hoord... eruit halen is GEEN optie :P Ik heb een koeling die er los is bijgekocht... welke maakt niet uit ben ff de naam kwijt >.> iemand een manier? een programma ofzo ik heb geen id whaha... stomme vraag eigenlijk... maarja mss :D
Alvast bedankt,

Ruben :thumb:

De beste manier lijkt me om goede, stille koelers te kopen.

Goedemorgen,

Als eerste zou je de koelers stof vrij kunnen maken.
En als tweede zal je toch even moeten vermelden welk model processor je draait anders staan we misschien wel een verkeerde processorkoeler te adviseren .
En de koeling uitschakelen lijkt mie niet verstandig toch zeker je processorkoeler niet.
En misschien is het handig om even te vermelden hoeveel case fan's je hebt en of de videokaart ook een koeler heeft met een ventilator.

Modag

Als ik vanmiddag thuis ben zal ik ff de hardware hier posten.. pc zit net .. 1-2 weken in elkaar .. het ligt niet aan de stof of wat dan ook,, hij is al HEEL erg zacht.. met mijn kamerdeur dicht(hele dunne kunstof duur) hoor je hem op de gang niet! alleen in mijn kamer... en dat wil ik niet :P het moet lijken of ie uit staat! Zoals ik al eerder zei, ik vermeld vanmiddag thuis ff m'n hardware!
Bedankt voor de reacties!

-Ruben

Dan mag je de ledjes ook welnafplakken, anders zien pa en ma alsnog dat de pc aanstaat :)
Zonder dollen, al eens waterkoeling overwogen?

Ledjes zijn al afgeplakt ;) lol.. waterkoeling al over na gedacht.. vind ik niet safe genoeg..

ga vandaag echt m'n hardware posten :D lol

-Ruben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan