pc komt niet verder als opstartscherm...

Status
Niet open voor verdere reacties.

skillet

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Mijn pc komt niet verder als het blauwe scherm bij het opstarten waarop staat: microsoft windows xp (ik heb windows xp pro)

een paar minuten daarvoor had ik problemen met mijn brander die heb ik vervangen door een andere wilde een cd gaan branden maar toen kwam opeens dat blauwe scherm met die foutmeldingscode. de computer opnieuw opgestart, maar toen bleef ie ineens steken bij het opstart scherm.
ik heb al geprobeerd op te starten in veilige modus maar daar blijft ie ook steken bij het opstart scherm.

heb geprobeerd met de windows xp cd-rom daar zou je een automatisch systeem herstel diskette nodig hebben (die heb ik niet weet een van jullie misschien waar die te krijgen is of zou je hem mij kunnen opsturen?)

ik kom nu dus niet meer in mijn computer weet iemand misschien raad?

alvast harstikke bedankt voor jullie hulp

goed lezen hè staat erin (weet dat het een lang verhaal is hoor :) maar dan weet iedereen tenminste wat er met mijn computer aan de hand is .... toch?)

haal die brander er eens uit, en stop hem in een ander slot

Of koppel de brander alleen los en kijk of het dan wel lukt.

oja voor het geval iemand het verkeert begrijpt ik bedoel niet het zwarte opstartscherm met windows xp professional en het blauwe balkje. maar het volledig blauwe scherm met microsoft windows xp (dat komt voor het scherm met welkom)

Sluit je brander gewoon aan. Let wel op de Master/slave setting.

Kijk in je bios of je brander wordt herkent.

Mvg Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan