PC kopen budget 450 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja... had dat eerst even overlegd. Die videokaart is totaal niet krachtig en de voeding is niet van hoge kwaliteit. Maarja, dat moet je natuurlijk zelf weten.

oei oei , hier ga je spijt van krijgen.
er zit geen eens een videokaart in

Laatst bewerkt:
Slik...

Mij lijkt het een goede PC voor die prijs, zoals ik al schreef, er hoeven geen zware dingen op te draaien zoals games, Photoshop, surfen en af en toe een torrent downloaden zijn wel belangrijk..
Of verwachten jullie daarmee problemen? Ik kan natuurlijk nog annuleren...

Naja, echte problemen verwacht ik niet, maar een beetje videokaart zou ik wel willen hebben. Ook al game ik niet, Movie Maker bijv. heeft best baat bij een beetje videokaart. Ook photoshopping vind een redelijke videokaart volgens mij wel fijn. Tuurlijk, het leunt op de CPU, maar deze videokaart kan je amper een videokaart noemen.

Kan je beter Intel HD Graphics nemen....

om eerlijk te zijn krijg je voor die geld ook eig geen betere :P
met wat jij doet is dit voldoende alhoewel photoshop best wel een grafische kaartje kan gebruiken...
Voor deze geld is dit prima hoor anders kan je hem nog upgraden later

Oke... Ik dank jullie beide voor jullie reacties.

Zeker is een dikkere videokaart beter maar zoals ik in het begin van het topic al aangaf is er een budget van 450 euro, hier zijn we 100 euro overheen gegaan..
Zoals gezegd: om eerlijk te zijn krijg je voor die geld ook eig geen betere :P

Ik gooi een slotje op dit topic..

Groetjes Ger

Een slotje dr op doen kan alleen een mod ;).. voor de rest opgelost.
Men wilde je graag een beter/vlotter voorstel doen, maar je budget was bepalend..
Veel succes met de nwe pc.

PS: Win7/64 ook meebesteld?

:shocked:Waarom dan een 1 TB HDD?

Yep Win7/64 zit erbij.. En een extra schijf erin van 1TB vind ik zo gek nog niet.. (vooral niet nadat ik vandaag afgesproken heb mijn Eweka-account te delen :P)
Bedankt voor de tip whittey!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan