pc kopen rond de 700 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een leuke setje en zal het makkelijk aankunnen maar toch wordt je keuze hier hard beperkt en voor 700 euro kan je veel beter krijgen.

oke bedankt voor de reactie, u raad het dus toch aan om te kijken naar de eerdere voorstellen?

Inderdaad. Mensen kunnen hier een mooie PC samenstellen met meer kwaliteit.
Zoals eerder is gezegd kan je neef de PC in elkaar zetten?
En windows 7 moet gekocht worden.

Ik zou je neef wel eerst vragen of die het kan/wil doen voordat je straks met een hoop onderdelen zit en ik zelf zou windows 7 nooit kopen omdat het makkelijk gratis te krijgen is voor die 70 euro maar daar moet je de vriendjes of de kennis maar voor hebben.

oke dan gaan we daar toch maar voor kijken denk ik. ja mijn neef en ik komen daar samen wel uit. mn neef is tegelijkertijd ook mn beste maat dus die wil daar altijd wel tijd voor maken. ik wacht nog even andere reacties af die misschein ook wel iets moois hebben samengesteld. ik waardeer ieders hulp in iedergeval ontzettend

Wat vind je van dit hier? Dit zal stukken beter presteren in games dan die pc die je bij gamepc.nl had samengesteld. Als je er nog windows bij wil zal je een minder goede videokaart moeten nemen.
Er valt te besparen op de kast, videokaart en als je wil de processor ook, een aftermarket processorkoeler is niet per se nodig, maar ik heb het altijd graag.

Dat kan niet, je hebt een moederbord om niet mee te overclocken terwijl je een processor hebt dat juist bedoeld is om mee te overclocken, trouwens met zo'n budget zou ik voor wat meer gpu dan cpu gaan. Een i3 zal zeker geen bottleneck zijn en zijn in tegenstelling tot wat velen denken zeker niet slecht. Als je meer prestatie wil in games zou ik voor een i3 icm HD 7870 gaan, ipv een i5 icm HD 7770.

Hij heeft gelijk. :)

De I3 zal ook minder warmte geven en goedkoper zijn.
Maar ik zou er nog wel steeds een after market koeler gaan bij houden.
Je wilt natuurlijk zolang mogelijk kunnen genieten van het gamen!

bedankt voor de reacties weer. dat laatste van Subplayer52 vind ik er wel mooi uitzien maar pff dat windows hakt er wel in met de prijs. is dat niet ergens goedkoper te krijgen? nooit geweten dat dat zo duur was.

http://azerty.nl/0-2086-394013/micr...nkelijke-fabrikant-dvd-64-bit-nederlands.html dit is toch gewoon windows 7? sorry hoor ik heb er de ballen verstand van haha

http://azerty.nl/8-1044-321431/cooler-master-elite-430-midt.html en kan deze behuizing gewoon met die onderdelen gebruikt worden?

Laatst bewerkt door een moderator:
zit er overigens al een harde schijf bij? het budget is overigens gewijzigd in 800 euro. kan ik dan gewoon onderdelen vervangen voor duurdere? of heb ik dan kans dat het niet bij elkaar past?
en kan er ook een hdmi kabel in?

Laatst bewerkt:
Er zit nog geen harde schijf in (ik dacht dat je er nog één had of zo) en ik zou het overige geld in een i5 3470/3450 steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan