PC kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wakmen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2011
Ik wil voor iemand een PC kopen voor max 500 euro.

Hij moet er op kunnen surfen,skypen en wat office werk.
Dat is dus niet veel gevraagd, of wel? :p

Moet het een desktop of een laptop zijn?
Moet er nog randapparatuur bij? denk aan beeldscherm, toetsenbord en/of muis.
Wil je een zelf-samengestelde pc? zo ja: Wil je de pc zelf in elkaar zetten of wil je dat dat door een computerwinkel wordt gedaan, moet er nog een OS worden aangeschaft voor dat systeem?
Heb je nog voorkeur voor een (computer)winkel voor de aanschaf van het syteem?

Ik wil het zelf samenstellen.
Ik heb een OS en het moet een desktop zijn. Geen randapparatuur nodig. Ik kan zelf ook een desktop samenstellen maar ik kom altijd duur uit :(
Dus graag jullie hulp.

Voor 'surfen, skypen en wat office werk' heb je genoeg aan de iGPU.

Kan je daarmee ook GTA San Andreas spelen?

San andreas kun je hier zeker wel op spelen ja. Echter werkt het in windows 7 en 8 niet heel lekker meer. houd daar rekering mee. Het is een spel uit 2004. met die igp kun je moderne games zelfs nog wel goed spelen. al dan niet op te hoge instellingen bij veeleisende spellen.

als je nu 2X2 neemt kun je er later nog 2X2 bijzetten. verder in performance geen verschil.

op die manier, ik zou voor 1X4 gaan, vanwegen de uitbreidbaarheid.

Dus dit word het ei?
Ik heb nog een muis en een webcam besteld.
Als ik via Azerty.nl bestel komen daarnog bestel kosten bij en dan kom ik al gauw bij 600 euro. Kent iemand een andere website waar de verzending gratis is?

is er niet iets in de buurt waar je het kan afhalen?

Dan moet ik nog steeds veel betalen. Want via Mastercard is extra betalen :(

Even met de auto heen en weer is voor jou misschien goedkoper? Zijn er in belgie geen computerwinkels in de buurt?

Er zijn welk computer winkels in de buurt maar ze zullen vast geen behuizing verkopen enz...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan